Με το δεύτερο lockdown και λόγω της αδυναμίας των εταιρειών ταχυμεταφορών να διαχειριστούν τον τεράστιο όγκο συναλλαγών, τη λύση ήρθε να δώσει το click away. Οι καταναλωτές με την μέθοδο αυτή, απέκτησαν τη δυνατότητα, κλείνοντας ραντεβού, να μεταβαίνουν έξω από το κατάστημα και να παραλαμβάνουν το προϊόν που είχαν παραγγείλει.
Οι εμπορικοί σύλλογοι, ωστόσο, συνέχιζαν να ζητούν λήψη νέων μέτρων καθώς ακόμα και η μέθοδος του click away δεν μπόρεσε να αναπληρώσει τις τεράστιες απώλειες εσόδων. Σύμφωνα, λοιπόν, με όσα δήλωσε χθες, Τρίτη 29 Δεκεμβρίου, ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, προγραμματίζονται νέες αλλαγές στον τομέα του λιανεμπορίου από τον Ιανουάριο, αν συνεχίσουν τα επιδημιολογικά δεδομένα να δείχνουν θετική εξέλιξη.
Σύμφωνα με πληροφορίες τις επόμενες εβδομάδες το click away θα αντικατασταθεί με το click in shop, το οποίο αν όλα πάνε βάση σχεδίου, θα υιοθετηθεί στα μέσα Ιανουαρίου, εν μέσω των χειμερινές εκπτώσεων, οι οποίες θα ξεκινήσουν 11 Ιανουαρίου και θα ολοκληρωθούν στις 27 Φεβρουαρίου.
Οι διαφορές click away - click in shop
Η τακτική του click in shop διαφέρει από την γνώριμη, πλέον, μέθοδο του click away. Ο καταναλωτής θα κλείνει ραντεβού για να μεταβεί σε ένα κατάστημα αλλά αυτή τη φορά θα έχει τη δυνατότητα να εισέλθει σε αυτό, να δοκιμάσει τα προϊόντα που επιθυμεί και να πληρώνει εντός του καταστήματος.
Πόσοι πελάτες θα μπορούν να βρίσκονται εντός του καταστήματος
Ανά 100 τετραγωνικά θα μπορούν να βρίσκονται ταυτόχρονα έως 4 πελάτες. Ωστόσο αυτό σημαίνει ότι στα μικρά συνοικιακά μαγαζιά θα εισέρχεται ένας πελάτης κάθε φορά.
Αυτό πάντως που δεν πρόκειται να αλλάξει και το Ιανουάριο είναι ότι για την οποιαδήποτε μετακίνηση θα παραμείνει απαραίτητη η αποστολή sms στο 13033, με την ένδειξη 2 εφόσον πρόκειται για αγορές.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!