ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 18.08.24 19:48 Τουρισμός: Τρελά γκάζια για το λιανεμπόριο τροφίμων - Πώς οι τουρίστες απογειώνουν την αγορά Ο «τουρισμός του σούπερ μάρκετ» είναι ένα φαινόμενο που παρατηρείται όλο και πιο έντονα στις...
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 22.05.24 17:02 NielsenIQ: «Εκτόξευση» για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας – Στο 25,4% στο α' τρίμηνο του 2024 Το 2024, συνεχίζει να είναι μια χρονιά, στην οποία οι Έλληνες καταναλωτές, στην πλειοψηφία τους,...
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 22.01.24 08:33 Σούπερ μάρκετ: Αλμα 8,9% στον τζίρο τους το 2023 - Σε ποια προϊόντα αυξήθηκε η κατανάλωση Τα hypermarkets συνέχισαν την αναπτυξιακή τους πορεία στο +12,4% - Τι δείχνουν τα στοιχεία της...
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 21.11.23 08:05 Ολυμπιακή Ζυθοποιία Υπεραποδίδει έναντι της αγοράς χάρη στο στρατηγικό της πλάνο Σε μία ακόμη «περίεργη» χρονιά και ειδικά σε μία αγορά με μεγάλες προκλήσεις και αυξημένο...
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 23.10.23 09:55 Σούπερ μάρκετ: Πληθωριστική άνοδος 9,2% στο συνολικό τζίρο του λιανεμπορίου τροφίμων Ανοδος για την ιδιωτική ετικέτα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 27.07.23 12:15 Σούπερ μάρκετ: Η ακρίβεια αδειάζει το καλάθι - Στο -2,5% οι πωλήσεις Αυξανόμενη η τάση των καταναλωτών να αναζητούν προσφορές και χαμηλότερες τιμές στο λιανεμπόριο...
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 30.05.23 09:28 Σούπερ μάρκετ: Η ακρίβεια εκτόξευσε τον τζίρο - Τι κόβουν οι καταναλωτές Στροφή στα προίόντα της «φθηνής» ιδιωτικής ετικέτας, που όμως μεσοσταθμικά έχουν αυξήσει την τιμή...
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 26.05.23 06:45 K. Meister (NielsenIQ): Ενας στους τρεις Ευρωπαίους αγοράζει πλέον προιόντα ιδιωτικής ετικέτας - Η ανάπτυξη των PL στην Ελλάδα Σε αξία η ανάπτυξη των PL στην Ευρώπη πέρυσι ανήλθε στο 6,9%, κάτι το οποίο οφείλεται αποκλειστικά...
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 21.04.23 09:25 Σούπερ μάρκετ: Ανατιμήσεις «φωτιά» 12,2% και πτώση κατανάλωσης Το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σημείωσε σημαντική αύξηση φθάνοντας το 25,4%
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 31.03.23 07:30 Σούπερ μάρκετ: Η ακρίβεια φέρνει αύξηση τζίρου 5,3% - Αποκαλυπτικά στοιχεία Οι προκλήσεις και οι διαφορετικές στρατηγικές από retailers και προμηθευτές - Τι δείχνουν τα...