Ο ανταγωνισμός φουντώνει και πληγώνει το Netflix... Αυτό είναι το συμπέρασμα μελέτης της συμβουλευτικής εταιρείας Ampere Analysis που δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα The Wrap και σύμφωνα με την οποία το μερίδιο αγοράς του Netflix από το 29% πέρυσι έπεσε στο 20%. Ωστόσο, παρά τη μεγάλη πτώση, η δημοφιλής streaming πλατφόρμα παραμένει ακόμα ηγέτης της αγοράς, καθώς μετρά 74 εκατομμύρια συνδρομητές στις ΗΠΑ και περισσότερους από 203 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως.
Η πτώση του μεριδίου αγοράς συνδέεται και με την απόφαση της πλατφόρμας να βάλει φρένο στην κοινή χρήση κωδικών χρήσης από πολλαπλούς χρήστες. Πέρα από το Netflix, και οι πλατφόρμες streaming HBO Go, Amazon Prime και Disney +, επιτρέπουν στους χρήστες να δημιουργούν πολλά προφίλ ανά λογαριασμό, αλλά οι όροι και οι προϋποθέσεις καθορίζουν ότι προορίζονται να χρησιμοποιηθούν από άτομα που ζουν στο ίδιο νοικοκυριό, κάτι που πολύ συχνά δεν συμβαίνει.
Στη δεύτερη θέση της κατάταξης βρίσκεται το Amazon Prime Video με μερίδιο 16%. Και αυτή η πλατφόρμα κατέγραψε πτώση, αφού στις αρχές του 2020 το μερίδιό της έφτανε το 21%, με περισσότερους από 50 εκατομμύρια χρήστες. Στην τρίτη θέση παραμένει το Hulu, μια πλατφόρμα που είναι διαθέσιμη μόνο στις ΗΠΑ και συγκεντρώνει περιεχόμενο από διάφορους τηλεοπτικούς σταθμούς.
Σύμφωνα με τη μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας Ampere Analysis, το Disney +, αν και μετρά 16 μήνες ζωής, θα είναι σε θέση να φτάσει εντός του έτους στην τρίτη θέση. Τον Μάρτιο, η πλατφόρμα της Walt Disney έφτασε τα 100 εκατ. συνδρομητές παγκοσμίως, εκ των οποίων τα 40 εκατ. στις ΗΠΑ, μετά από 16 μήνες ύπαρξης, αρκετά πάνω από τις αρχικές εκτιμήσεις.
Αλλοι ανταγωνιστές όπως το Apple TV+, το HBO Max της WarnerMedia, το Peacock της NBCUniversal και το Paramount+ της Viacom CBS, έχουν δείξει μία πολύ αργή ανάπτυξη, η οποία θα συνεχιστεί καθώς συνεχίζουν να επεκτείνουν τη βιβλιοθήκη τους με νέες ταινίες και τηλεοπτικές σειρές.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!