Τη δέσμευση της κυβέρνησης ότι θα ολοκληρωθούν όλα τα εκκρεμή έργα στη Θεσσαλονίκη μετέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Καραγιάννης, στη διάρκεια του συνεδρίου Thessaloniki Metropolitan Summit του Economist. «Προσπαθούμε να κλείσουμε αμαρτίες του παρελθόντος και να σχεδιάσουμε τα έργα για την επόμενη 20ετία», είπε χαρακτηριστικά στη διάρκεια συζήτησης για τα στρατηγικά έργα υποδομής σε ολόκληρη τη Βόρεια Ελλάδα που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι σε κεντρικό ξενοδοχείο της πόλης.
«Παραδώσαμε πριν από λίγους ημέρες το ανακαινισμένο αεροδρόμιο "Μακεδονία" και η πόλη έχει ένα σύγχρονο αεροδρόμιο. Επανεκκινήσαμε τις διαδικασίες για την κατασκευή του Μετρό, μετά την απόφαση του ΣτΕ για απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαίων στο σταθμό Βενιζέλου. Παρά τις καθυστερήσεις από τις δικαστικές προσφυγές το έργο θα προχωρήσει και η Θεσσαλονίκη το 2023 θα έχει Μετρό, ενώ είναι ήδη σε εξέλιξη οι μελέτες προς το αεροδρόμιο και τη δυτική πλευρά», ανέλυσε, μεταξύ άλλων, ο κ.Καραγιάννης.
Επίσης, στάθηκε στην πορεία των σιδηροδρομικών έργων και τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη – Τοξότες, στη δημιουργία προαστιακού σιδηροδρόμου για τη δυτική Θεσσαλονίκη, στο λιμάνι, στο fly over, στη μετατροπή της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης – Εδεσσας σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο και στην ανακατασκευή του δικαστικού μεγάρου Θεσσαλονίκης.
«Είμαστε αποφασισμένοι να ολοκληρώσουμε όλα τα εκκρεμή έργα, να δημοπρατήσουμε όσα είναι ώριμα και να σχεδιάσουμε νέα για τις επόμενες δεκαετίες για τη Θεσσαλονίκη. Με σκληρή δουλειά και μεθοδικό τρόπο θα τα καταφέρουμε», υπογράμμισε ο υφυπουργός.
Στη συζήτηση συμμετείχε και η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία Α’ Θεσσαλονίκης και τομεάρχης Τουρισμού, Κατερίνα Νοτοπούλου. «Θα μείνω στην κοινή αγωνία να αποτελέσει η Θεσσαλονίκη ένα κέντρο ανάπτυξης, ένα χώρο που θα ανταποκρίνεται στις δυνατότητες που δίνει στην πόλη η γεωστρατηγική και γεωπολιτική της θέση. Είναι ανοιχτή η συζήτηση για το κατά πόσο τα έργα έχουν προχωρήσει ή σταματήσει. Είναι στο χέρι μας να καθορίσουμε το μέλλον της τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής μας», είπε από την πλευρά της.
«Αυτό που μένει να δούμε είναι πως πάμε ένα βήμα παραπέρα», συμπλήρωσε η κ.Νοτοπούλου, η οποία στάθηκε περισσότερο στο πώς μπορεί να καθοριστεί το μέλλον της τουριστικής ανάπτυξης της Βόρειας Ελλάδας. «Η Βόρεια Ελλάδα δεν έχει ενταχθεί στην ατμομηχανή της τουριστικής ανάπτυξης της χώρας. Με εξαίρεση ίσως τη Χαλκιδική η περιοχή δεν μπήκε στο τουριστικό τσουνάμι», προσέθεσε.
Στη διάρκεια του συνεδρίου τοποθετήθηκαν επίσης για τα έργα υποδομών και πώς πρέπει να σχεδιαστούν για να καλύπτουν τις ανάγκες του μέλλοντος ο πρόεδρος του Δ.Σ. του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ Γιώργος Μυλωνογιάννης, ο διευθύνων σύμβουλος της Intrakat Πέτρος Σουρέτης και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ Διονύσης Γεωργόπουλος.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!