Η Tesla υπέστη πλήγμα στη Νότια Κορέα, καθώς τον Ιανουάριο πούλησε μόνο ένα αυτοκίνητο, ένα Model Y SUV. Πρόκειται για τον δεύτερο χειρότερο μήνα μετά τον Ιούλιο 2022, όταν δεν είχε πουλήσει κανένα EV, σύμφωνα με έκθεση της Carisyou.
Ωστόσο, σύμφωνα με το nasdaq.com, η πτώση δεν περιορίστηκε μόνο στην αυτοκινητοβιομηχανία του Ελον Μασκ, καθώς ο συνολικός αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων που ταξινομήθηκαν στην Κορέα μειώθηκε κατά 80% τον Ιανουάριο, κυρίως λόγω των ανησυχιών για την ασφάλεια, τις υψηλές τιμές, τα αυξημένα επιτόκια, την έλλειψη υποδομών φόρτισης και την προσδοκίας του κοινού για επιδοτήσεις από την κυβέρνηση για την αγορά EV.
Το SUV Model Y της Tesla που κατασκευάστηκε στη Σαγκάη ήταν το 2023 ένα από τα αυτοκίνητα με τις υψηλότερες πωλήσεις στη Νότια Κορέα, καθώς πούλησε περίπου 13.885 μονάδες. Σε μια προσπάθεια να καταστήσει τα ηλεκτρικά οχήματα επιλέξιμα για πλήρη κρατική επιδότηση, η Tesla είχε τιμολογήσει τον Ιούλιο το Model Y στα 56.990.000 γουόν (43.000 δολάρια).
Σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Κορέας, οι συνολικές πωλήσεις EV μειώθηκαν κατά 0,1%, σε 157.823 μονάδες πέρυσι, εν μέσω ανησυχιών για ξέσπασμα φωτιάς λόγω μπαταρίας.
Το 2022, ένα συνδεδεμένο με την πρίζα EV έπιασε φωτιά σε χώρο στάθμευσης στο Μπουσάν, η οποία εξαπλώθηκε γρήγορα στα κοντινά οχήματα, σύμφωνα με έκθεση της Εθνικής Υπηρεσίας Πυροσβεστικών Υπηρεσιών. Σε ένα άλλο περιστατικό, ένας οδηγός έχασε τη ζωή του μέσα στο EV το 2020, όταν το αυτοκίνητο έπιασε φωτιά όταν έπεσε σε τοίχο.
Μια άλλη ανησυχία για τους Κορεάτες είναι η έλλειψη υποδομών φόρτισης. Σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Ενέργειας, περίπου το 90% των σταθμών φόρτισης στη Νότια Κορέα έχουν εξοπλιστεί με αργούς φορτιστές.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!