Η βρετανική Burberry δήλωσε ότι πλήττεται από την παγκόσμια επιβράδυνση των δαπανών για είδη πολυτελείας και αν αυτή συνεχιστεί, η εταιρεία θεωρεί απίθανο να επιτύχει την πρόβλεψή της για χαμηλό διψήφιο ποσοστό αύξησης των εσόδων το τρέχον οικονομικό έτος, με αντίκτυπο και στα κέρδη της.
Η εταιρεία, γνωστή για τις καμπαρντίνες της, ανακοίνωσε την Πέμπτη μια απότομη επιβράδυνση της αύξησης των πωλήσεων κατά το τρίμηνο έως το τέλος Σεπτεμβρίου στο 1%, από 18% το προηγούμενο τρίμηνο, με αποτέλεσμα το εξάμηνο να είναι χειρότερο του αναμενόμενου κατά 10%.
Ο αυξανόμενος πληθωρισμός και η οικονομική αβεβαιότητα έχουν περιορίσει τις αγορές πολυτελών brands, ωθώντας τους επενδυτές να μειώσουν τις προβλέψεις τους.
Πλήττονται τα πολυτελή brands
Η LVMH, ο μεγαλύτερος όμιλος ειδών πολυτελείας στον κόσμο, με μάρκες όπως η Louis Vuitton, η Dior και η Tiffany, ανακοίνωσε επιβράδυνση των τριμηνιαίων πωλήσεων τον Οκτώβριο, όπως και η Kering με τις μάρκες Yves Saint Laurent, Balenciaga και Bottega Veneta. Ο ιδιοκτήτης της Cartier, η Richemont, προέβλεψε επίσης χαλάρωση της ανάπτυξης.
Με πληροφορίες από Reuters
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!