Η Ιταλική Επιτροπή Ανταγωνισμού ανακοίνωσε την περασμένη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου, πως επέβαλε πρόστιμο στην Apple ύψους 10 εκατομμυρίων ευρώ, επειδή η εταιρεία δεν είχε διευκρινίσει στους καταναλωτές την ακριβή αντίσταση των iPhones στο νερό, αλλά προχώρησε σε διαφημιστική καμπάνια για αδιάβροχες συσκευές.
Συγκεκριμένα για τα μοντέλα iPhone 8, iPhone 8 Plus, iPhone XR, iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone 11, iPhone 11 Pro και iPhone 11 Pro Max η εταιρεία διαφήμιζε την αντίστασή τους στο νερό, χωρίς να διευκρινίζει ότι αυτό το χαρακτηριστικό υπήρχε μόνο «κάτω από συγκεκριμένες και ακριβείς συνθήκες» και όχι «υπό κανονικές συνθήκες χρήσης».
Εξάλλου, στην εγγύηση που παρείχε στους αγοραστές των συγκεκριμένων smartphones η Apple δεν κάλυπτε και τις ζημιές από υγρά υλικά. Έτσι, η Ιταλική Επιτροπή Ανταγωνισμού θεώρησε παραπλανητική την καμπάνια της Apple για αδιάβροχα iPhones.
Μάλιστα, οι ιταλικές Αρχές όχι μόνο υποχρεώνουν την Apple να καταβάλει 10 εκατ. ευρώ, αλλά και να αναρτήσει στην επίσημη ιστοσελίδα της apple.com μέρος της απόφασης.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!