Στους νικητές της πανδημίας συμπεριλαμβάνεται η δανέζικη εταιρεία παιχνιδιών Lego, που είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 21% στη διάρκεια του 2020. Παρά το γεγονός ότι τα καταστήματα ήταν κλειστά στο μεγαλύτερο μέρος της χρονιάς, η Lego πήγε κόντρα στο ρεύμα, καταγράφοντας εντυπωσιακή αύξηση μεγεθών, που οφείλεται κυρίως στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, όσο και στην ταχεία επέκταση της παρουσίας της στην αγορά της Κίνας.
Τα έσοδα της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 6,99 δισ. δολάρια, ενισχυμένα κατά 13% σε σχέση με το 2019. Η αισθητή αύξηση πωλήσεων δεν παρατηρήθηκε μόνο στα κλασικά «τουβλάκια» που είναι το σήμα κατατεθέν της εδώ και δεκαετίες, αλλά και στις θεματικές σειρές που κυκλοφορεί βάσει συμφωνιών, όπως αυτές που στηρίζονται στον Super Mario της Nintendo ή τον Πόλεμο των Αστρων, τα δικαιώματα του οποίου ανήκουν στην Disney.
«Οι οικογένειες όλο και πιο συχνά περνούν χρόνο χτίζοντας μαζί» δήλωσε στο CNBC ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Νιλς Κρίστιανσεν.
Ο ίδιος επισημαίνει την συμβολή των ηλεκτρονικών πωλήσεων, που είχε παρατηρηθεί και προ πανδημίας και αναμένεται πλέον να συνεχιστεί με αμείωτη ένταση και τα επόμενα χρόνια.
Τέλος, ιδιαίτερη αναφορά κάνει στη θεαματική είσοδο στην αγορά της Κίνας, όπου τα Lego χαίρουν θερμής υποδοχής, παραμένοντας ακόμη ένα νέο και «άγνωστο» παιχνίδι για τους Κινέζους, σε αντίθεση με τους Ευρωπαίους και τους Αμερικανούς που απολαμβάνουν το παιχνίδι μαζί τους εδώ και δεκαετίες.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!