Με στόχο την κατάκτηση μεγαλύτερων μεριδίων στην αγορά της μικρής λιανικής, η οποία ανέρχεται σε περίπου 2 δισ. ευρώ, η efood επεκτείνεται στο φυσικό δίκτυο αγορών με δύο καταστήματα efood local στην Αττική (Γουδή και Χαλάνδρι). Tα καταστήματα αυτά θα λειτουργούν 365 ημέρες το χρόνο (συμπεριλαμβανομένων Κυριακών και αργιών) με διευρυμένο ωράριο, από τις 08:00 έως τις 02:00 καθημερινά και θα προσφέρουν πάνω από 2.000 προϊόντα, από σνακ και καφέ έως προϊόντα ψυγείου, καπνικά κ.τ.λ.
Αυτή η κίνηση αποσκοπεί στην εδραίωση της efood στην αγορά φυσικών καταστημάτων, δημιουργώντας μια νέα γενιά μαγαζιών γειτονιάς που συνδυάζουν την εμπειρία των φυσικών με τις ηλεκτρονικές αγορές. Τα δύο πρώτα καταστήματα efood local θα αποτελέσουν τη βάση για την κατανόηση της μικρής λιανικής και τη δημιουργία ενός δικτύου καταστημάτων νέας γενιάς υπό την επωνυμία efood.
Η ουσιαστική ανάπτυξη του δικτύου efood local θα ξεκινήσει στις αρχές του 2025. Η επέκταση των νέων καταστημάτων θα πραγματοποιηθεί στρατηγικά σε περιοχές με υψηλή ζήτηση. Δεν ήταν τυχαίο, ότι το πρώτο κατάστημα άνοιξε στο Γουδή, κοντά στα παιδιατρικά νοσοκομεία (Αγλαΐα Κυριακού και Αγία Σοφία) και σε κοντινή αποσταση από το Λαϊκό, αξιοποιώντας την υψηλή ροή επισκεπτών. Το δεύτερο κατάστημα, που προγραμματίζεται να λειτουργήσει στη λεωφόρο Πεντέλης στο Χαλάνδρι, θα είναι σε μια πολυσύχναστη περιοχή, με διαθέσιμο πάρκινγκ και τραπεζάκια για την εξυπηρέτηση των πελατών.
Τα καταστήματα efood local εστιάζουν στη γειτονιά και προσφέρουν μια πλούσια γκάμα προϊόντων, εστιάζοντας κυρίως στο φαγητό, με χαρακτηριστικά όπως γωνιά καφέ και ζεστή γωνιά. Επιπλέον, διαθέτουν μεγάλη κάβα, καπνικά προϊόντα και είδη mini market, με κύριο προσανατολισμό το φαγητό και τα snacks.
Σημειώνεται ότι η efood, θυγατρική της Delivery Hero στην Ελλάδα, έχει την εμπροχώρησε το 2021 στην εξαγορά του Ομίλου Μούχαλη, ο οποίος περιλαμβάνει το δίκτυο convenience stores Kiosky's με 51 καταστήματα στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις της περιφέρειας. Ο Χάρης Τάκας, Γενικός Διευθυντής - Quick Commerce & Integrated Verticals, υπογράμμισε ότι τα efood local και τα Kiosky's δεν ανταγωνίζονται μεταξύ τους, καθώς κάθε αλυσίδα έχει τον δικό της χαρακτήρα. Ωστόσο, δεν αποκλείεται η πιθανότητα μελλοντικών συνεργασιών μεταξύ τους.
Η efood, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Τάκας, έχει εξελιχθεί από μια πλατφόρμα παραγγελιοληψίας σε ένα online σούπερ μάρκετ με δίκτυο χονδρικής και λιανικής. Το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης (R&D) εστιάζει στο efood local, με στόχο την ενσωμάτωση της ευκολίας και της εμπειρίας των ηλεκτρονικών αγορών και στο φυσικό κατάστημα. Παράλληλα, η efood συνεχίζει την εντυπωσιακή ανάπτυξή της στον τομέα του delivery στην ελληνική αγορά, ενισχύοντας τη στρατηγική της με σημαντικές πρωτοβουλίες για το 2024, όπως η περαιτέρω ανάπτυξη της υπηρεσίας delivery by efood, η επέκταση των efood local, και η συνδρομητική υπηρεσία efood pro.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!