Στη διατήρηση σταθερής πορείας για τη φετινή χρονιά μετά την ανάπτυξη της τάξης του 17,7% που εμφάνισε πέρυσι επικεντρώνεται η διοίκηση της Pepsico Hellas.
Παράλληλα, σχεδιάζει επενδύσεις που αποσκοπούν τόσο στην ανάπτυξη και παραγωγή νέων προϊόντων όσο και σύγχρονων εργαλείων προώθησης πωλήσεων στην αγορά.
Συγκεκριμένα, ο σχεδιασμός της εταιρείας για το 2023, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων:
- την περαιτέρω ανάπτυξη υφιστάμενων προϊόντων, καθώς και την προώθηση νέων στην αγορά, μέσω της υλοποίησης ενός ολοκληρωμένου προγράμματος marketing. Μέσα από αυτήν τη στρατηγική κατεύθυνση, στόχος είναι η βέλτιστη ανταπόκριση στις νέες ανάγκες των καταναλωτών για υγιεινή διατροφή
- την υλοποίηση συνεργειών και δράσεων για τη μείωση των λειτουργικών της εξόδων με στόχο τη βελτίωση των οικονομικών δεικτών, αξιοποιώντας στο μέγιστο τις οικονομίες κλίμακας
- την περαιτέρω υλοποίηση της στρατηγικής προσέγγισης της αγοράς με τη δημιουργία νέων ισχυρών και σταθερών συνεργασιών, αλλά και τη μεταφορά τεχνογνωσίας και εκπαίδευσης σε νέα ψηφιακά εργαλεία των συνεργατών – προμηθευτών
- τον μετασχηματισμό της εφοδιαστικής αλυσίδας με γνώμονα τη βελτιστοποίηση της ροής των προϊόντων
- τη συνέχιση και ενίσχυση των δράσεων κοινωνικής υπευθυνότητας σε 3 βασικούς άξονες: Υγιής επιχειρηματική ανάπτυξη, έμφαση στο περιβάλλον και ανταπόδοση στην κοινωνία
Συνεργασία με ΕΨΑ
Θυμίζουμε ότι στο α' τρίμηνο του 2023 ανακοινώθηκε η συνεργασία της PepsiCo Hellas με την ΕΨΑ για την παραγωγή των αναψυκτικών ΗΒΗ (αφορά τη συσκευασία κουτιών αλουμινίου) στην Ελλάδα, τα οποία συσκευάζονται από τον περασμένο Μάρτιο στις εγκαταστάσεις της ΕΨΑ στο Βόλο.
Η εικόνα του 2022
Αναφορικά με την περυσινή χρονιά, η Pepsico Ηellas, εμφάνισε τζίρο άνω των €200 εκατ. με άνοδο 17,7% από το 2021. Σημαντική συνεισφορά στην ανοδική πορεία των πωλήσεων, είχαν προϊόντα όπως τα: Lay’s, Ruffles, Doritos, Kinder, Lipton και Pepsi.
Το μικτό αποτέλεσμα αυξήθηκε κατά 8%, στα €83,58 εκατ.
Από την άλλη πλευρά, το κόστος πωλήσεων εμφάνισε μεγαλύτερη άνοδο (25,72%), κυρίως λόγω του αυξημένου κόστους αγοράς των εμπορευμάτων και των πρώτων υλών, σε σχέση με τα αντίστοιχα ποσά για τη χρήση 2021. Συγκεκριμένα, το κόστος πωλήσεων ανήλθε για τη χρήση του 2022 σε €117,6 εκατ.
Τέλος, η αύξηση της κερδοφορίας ανήλθε στο 38%, στα €5,74 εκατ. Σημειώνεται ότι πέρυσι η εταιρεία προχώρησε σε πώληση εμπορικών σημάτων προς την εταιρεία του Ομίλου «Portfolio Concentrate Solutions Unlimited Company» , έναντι € 6,09 εκατ.
Πρωτοβουλίες για το περιβάλλον
Τέλος, με αίσθημα ευθύνης προς το περιβάλλον, η εταιρεία προσαρμόζει τις επιχειρηματικές της πρακτικές, λαμβάνοντας πρωτοβουλίες:
- στον τομέα της ανακύκλωσης (χρήση 100% ανακυκλώσιμου πλαστικού)
- στη μείωση της ενέργειας
- στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου
- στην εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού
Η μείωση των ανωτέρω δεικτών έχει επιτευχθεί στο χώρο του εργοστασίου με την εγκατάσταση φωτοβολταϊκού συστήματος 1.000 kW, το οποίο επί της παρούσης καλύπτει το 22% των αναγκών της εταιρείας σε ηλεκτρική ενέργεια και έχουν ξεκινήσει ήδη οι εργασίες για την επέκτασή του σε 1.800 kW. Αυτό το νέο σύστημα αναμένεται να καλύπτει περίπου το 40% των αναγκών στο μέλλον.
Επιπρόσθετα, η Pepsico Hellas έχει συνάψει σύμβαση ενεργειακής απόδοσης με Co-man & 3PL για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών σταθμών συνολικής ισχύος 1.019 kWp, με σκοπό τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και την επίτευξη εξοικονόμησης ηλεκτρικής ενέργειας.
Παράλληλα υλοποιείται μια σειρά από νέα έργα με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης φυσικού αερίου, ηλεκτρικής ενέργειας και νερού στην παραγωγική διαδικασία.
Πρώτο ηλεκτρικό VAN
Επιπλέον, στον εταιρικό στόλο προστέθηκε το πρώτο ηλεκτρικό VAN, το οποίο λειτούργησε ως πιλοτικό έργο (και ακολουθούν και άλλα), και αναδείχθηκε ως το πρώτο E-Van με υπερκατασκευή στη PepsiCo Ευρώπης, επιτυγχάνοντας το στόχο της μείωσης του ανθρακικού αποτυπώματος.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!