Επενδύει στρατηγικά στην είσοδο νέων αγορών και στην ενίσχυση της παρουσίας της στις υπάρχουσες, επιδιώκοντας να επεκταθεί περαιτέρω στη Δυτική Ευρώπη και να αξιοποιήσει τις ανάγκες του τραπεζικού τομέα και του fintech, η Austriacard (πρώην Inform Lykos). Σύμφωνα με τον CEO του ομίλου, Μανώλη Κόντο, η εταιρεία διαθέτει περίπου 90 εκατ. ευρώ σε ταμειακά διαθέσιμα, τα οποία προορίζονται για εξαγορές και επενδύσεις.
Η Austriacard προσφέρει μία πλήρη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών, στην ταυτοποίηση και παραγωγή καρτών για τράπεζες (identity & Payment Solutions), στις ψηφιακές λύσεις (Digital Transformation) και στην ασφάλεια εγγράφων ( Document Lifecycle Management). Με περίπου 2.400 υπαλλήλους παγκοσμίως, η εταιρεία είναι εισηγμένη στα χρηματιστήρια Αθηνών και Βιέννης (σύμβολο ACAG), και δραστηριοποιείται σε αγορές όπως η Ρουμανία, η Τουρκία, η Μ. Βρετανία, η Αυστρία, και η Μέση Ανατολή και Αφρική.
Στη διάρκεια του 2024, η περιοχή Τουρκίας, Μέσης Ανατολής και Αφρικής παρουσίασε αύξηση 34,4% στα έσοδα, κυρίως λόγω ενός νέου συμβολαίου στην Αφρική για λύσεις εγγράφων ασφαλείας. Παράλληλα, η εταιρεία αναμένει σημαντική ανάπτυξη μέσω έργων ψηφιοποίησης και τεχνολογιών βιομετρίας, ενώ συνεχίζει να επιδιώκει την επέκταση στην αγορά των fintech και στις τεχνολογικές λύσεις για την ψηφιοποίηση τραπεζικών και δημόσιων τομέων.
Ο κ. Κόντος επεσήμανε ότι, παρά τη σημαντική πρόοδο στην Τουρκία, ο ανταγωνισμός και ο κορεσμός της αγοράς αναγκάζουν την εταιρεία να αναζητήσει νέες ευκαιρίες στην Ευρώπη και άλλες περιοχές, με έμφαση στην ανάπτυξη των neobanks και fintech τραπεζών. Παράλληλα, η εταιρεία συμμετέχει ενεργά στα έργα ψηφιακού μετασχηματισμού στην Ελλάδα, με ανεκτέλεστο υπόλοιπο ύψους 50 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης, ενισχύοντας την παρουσία της στο δημόσιο τομέα.
Η Austriacard συνεχίζει να προσαρμόζεται στις διεθνείς τάσεις της αγοράς, με στόχο να ενισχύσει τα επαναλαμβανόμενα έσοδα, τα οποία αντιπροσωπεύουν το 75%-80% του κύκλου εργασιών της, κυρίως μέσω της έκδοσης καρτών για τραπεζικούς και fintech πελάτες. Παράλληλα, συνεχίζει τις στρατηγικές εξαγορών για τη γεωγραφική και τεχνολογική επέκταση, με τη δυνατότητα να επενδύσει σε νέες τεχνολογίες, όπως τα biometrics, και να επεκταθεί σε αγορές της Δυτικής Ευρώπης.
Η ανάπτυξη του ομίλου αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω το 2025, με τον CEO να τονίζει πως το μέλλον είναι θετικό, παρά την παγκόσμια οικονομική αβεβαιότητα.
H εικόνα της εταιρείας
- Από το 2019 έχει καταγράψει θεαματική αύξηση εσόδων κατά 185%, φτάνοντας στα €385,3 εκατ. το 2024, ενώ το EBITDA έχει υπερτετραπλασιαστεί και έχει φτάσει τα €54,9 εκατ.
- Τα Καθαρά κέρδη +16,6% και ανήλθαν στα 19,8 εκατ. ευρώ
- Η απόδοση του τομέα Digital Transformation Technologies (+70,6%) και του Document Lifecycle Management (+20,3%) αποτυπώνει την επιτυχημένη και αποδοτική στροφή σε πιο σύνθετες, τεχνολογικά απαιτητικές λύσεις.
- Ο τομέας Identity & Payment Solutions είναι ο ισχυρός κορμός μας. Με 222,7 εκατ. ευρώ έσοδα, παραμένει λύση εμπιστοσύνης, με ισχυρό πελατολόγιο (Fintech,Τραπεζικοί Οργανισμοί, Δημόσιο) και μερίδιο 51% στις κάρτες των Challenger banks σε όλη την Ευρώπη και 10% στην B. Αμερική.
- Στην καρδιά της στρατηγικής εξέλιξης βρίσκεται η Agentic AI πλατφόρμα μας, GaiaB, μια τεχνολογία που δεν 'υπόσχεται' αλλά ήδη 'παράγει' αποτελέσματα.
- · Επένδυσε στην απόκτηση του 100% των μετοχών της e-commerce monitoring GmbH Αυστρία και 100% της LSTechLtd, UK.(σύνολο 2,4 εκατ. Ευρώ).
- Η ελληνική αγορά αντιστοιχεί σε λιγότερο από το 12% του συνολικού της κύκλου εργασιών και μαζί με την Ρουμανία φτάνει το 33%. Έχει παρουσία σε 16 χώρες, 7 εργοστάσια παραγωγής και 8 κέντρα προσωποποίησης