Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το δίκτυο συνεργασίας για την προστασία των καταναλωτών (CPC) ξεκίνησαν συντονισμένη έρευνα για τις τρέχουσες πρακτικές των αεροπορικών εταιρειών όσον αφορά τις ακυρώσεις, μετά από εξωτερική προειδοποίηση του Ευρωπαϊκού Γραφείου Ενώσεων Καταναλωτών (BEUC), καθώς και μια προειδοποίηση που εξέδωσε για πρώτη φορά η Κομισιόν, στο πλαίσιο του αναθεωρημένου κανονισμού για τη συνεργασία στην προστασία των καταναλωτών.
Ο διάλογος μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών και του δικτύου θα συντονίζεται από τις εθνικές αρχές προστασίας των καταναλωτών διαφόρων κρατών μελών -στις περισσότερες περιπτώσεις από τη σουηδική υπηρεσία καταναλωτών, αναφέρει η Επιτροπή.
Η Κομισιόν στοχεύει στη συλλογή πρόσθετων πληροφοριών από τις αεροπορικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ΕΕ σχετικά με το πώς ενημερώνουν τους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους ως επιβατών και το πώς χειρίζονται τα αιτήματα επιστροφής χρημάτων.
Όπως γνωστοποιείται, σε περιπτώσεις που οι αεροπορικές εταιρείες δυσκολεύονται να αποζημιώσουν εγκαίρως όλους τους καταναλωτές, καλούνται να παράσχουν πληροφορίες σχετικά με το τι κάνουν για να αντιμετωπίσουν άμεσα αυτές τις δυσκολίες. Οι αεροπορικές εταιρείες έχουν προθεσμία τριών εβδομάδων για να απαντήσουν.
Μάλιστα, η Κομισιόν τονίζει πως εφόσον κριθεί αναγκαίο, οι αεροπορικές εταιρείες θα παρακολουθούνται ανελλιπώς, ώστε να διασφαλιστούν τα δικαιώματα των καταναλωτών και των επιβατών κατά τη διάρκεια της πανδημίας της νόσου Covid-19.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!