Στην απόκτηση της δραστηριότητας διανομής των προϊόντων της Solgar στην Ελλάδα από την ISO-PLUS έναντι περίπου €11 εκατ. στέκεται για τα έως τώρα πεπραγμένα της Nestle Ελλάς το 2023 στις ετήσιες χρηματοοικονομικές της καταστάσεις.
Γιατί επεκτείνεται στα συμπληρώματα διατροφής
Σύμφωνα με τη διοίκηση της εν Ελλάδι θυγατρικής του ομίλου Nestle, “η προσθήκη των προϊόντων Solgar συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας σε μια ιδιαίτερα ελκυστική και αναπτυσσόμενη κατηγορία, αυτή των συμπληρωμάτων διατροφής, των βιταμινών και των μεταλλικών στοιχείων”.
►Διαβάστε επίσης: Arabatzis – Ελληνική Ζύμη: Τι περιλαμβάνει το επενδυτικό πλάνο του 2023
Ο τριπλός στόχος
Προσθέτει δε ότι η εξαγορά αυτή αποσκοπεί:
- στην ενδυνάμωση της θέσης της Nestle Ελλάς
- στην εκμετάλλευση νέων καναλιών διανομής και νέων προϊόντων
- στην δημιουργία συνεργειών ώστε να προκύψουν οφέλη για όλες τις δραστηριότητες
Που οφείλεται η αύξηση του τζίρου το 2022
Αναφορικά με την χρονιά που πέρασε, η αύξηση του τζίρου της Nestle Ελλάς κατά 7%, σε σχέση με το 2021, στα €379 εκατ., είχε ως κινητήριες δυνάμεις την άνοδο της κατανάλωσης των ειδών διατροφής κυρίως μέσω των πωλήσεων του ηλεκτρονικού εμπορίου για τρόφιμα και ποτά, καθώς και τη σημαντική ανάπτυξη στον ελληνικό τουρισμό. Η κερδοφορία πιέστηκε σε διψήφια ποσοστά με τα EBITDA να διαμορφώνονται σε €33,83 εκατ. (-17,27%) και τα προ φόρων κέρδη σε €29,21 εκατ. (-16,58%).
Προοπτικές
Τα τελευταία τρία χρόνια ο κλάδος των τροφίμων κλήθηκε να αντιμετωπίσει πρωτόγνωρες σε έκταση και διάρκεια προκλήσεις, όπως η πανδημία του COVID-19, οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής που επηρεάζουν σημαντικά την παραγωγή πρώτων υλών, και πιο πρόσφατα ο πόλεμος στην Ουκρανία και η ενεργειακή κρίση.
Σε αυτό το ευμετάβλητο περιβάλλον, η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών, μπόρεσε να ανταποκριθεί στις ανάγκες των καταναλωτών, ξεπερνώντας τις δυσκολίες στον τομέα των
εθνικών και διεθνών μεταφορών, στην προμήθεια πρώτων υλών και υλικών συσκευασίας αλλά και στη ρευστότητα των επιχειρήσεων και τις εξαγωγές.
Η Nestle Ελλάς ανέπτυξε και εφάρμοσε άμεσα και αποτελεσματικά μέτρα για την αντιμετώπιση αυτής της νέας πραγματικότητας λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη της τις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες. Στο πλαίσιο των ανωτέρω συνθηκών, η εταιρεία επιδιώκει να διατηρήσει σε χαμηλά επίπεδα τα κόστη της προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστική στην αγορά, προσφέροντας στους καταναλωτές μια ευρεία γκάμα καινοτόμων προϊόντων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους.
Οι «έξτρα φόροι»
Η Nestle Ελλάς κατέθεσε ενώπιον του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών (τον περσινό και το φετινό Ιούνιο αντίστοιχα) προσφυγές κατά των αποφάσεων των Φορολογικών Αρχών σύμφωνα με τις οποίες, καταλογίστηκαν στην εταιρεία:
- κατά τον έλεγχο της χρήσης 2015, επιπρόσθετοι φόροι και πρόστιμα ποσού € 1,2 εκατ. περίπου για τέλη χαρτοσήμου και €5 εκατ. περίπου για φόρο εισοδήματος
- κατά τον έλεγχο της χρήσης 2016, επιπρόσθετοι φόροι και πρόστιμα ποσού € 15,6 εκατ. περίπου για φόρο εισοδήματος.
Η διοίκηση και οι νομικοί της σύμβουλοι πιστεύουν ότι οι υποθέσεις αυτές θα τελεσιδικήσουν προς όφελος της εταιρείας.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!