Την προσήλωση της Enterprise Greece στις στρατηγικές της προτεραιότητες με αξιοσημείωτα αποτελέσματα, παρά τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας, ανέδειξε ο γενικός γραμματέας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων (ΔΟΣ) και Εξωστρέφειας, Ιωάννης Σμυρλής, στον χαιρετισμό που απηύθυνε με αφορμή την παραδοσιακή κοπή της βασιλόπιτας.
Ειδικότερα, ο κ. Σμυρλής επισήμανε, ότι εν μέσω ιδιαίτερων δυσμενών συνθηκών για την παγκόσμια επενδυτική δραστηριότητα λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας, η Enterprise Greece κατήρτισε 70 νέες επενδυτικές προτάσεις για ενδιαφερόμενους ξένους επενδυτές, υποστήριξε 47 επενδυτικά σχέδια που αναμένεται να δημιουργήσουν τουλάχιστον 6.000 νέες θέσεις εργασίας και συνέδραμε σε εμβληματικές συμφωνίες, όπως η Επιστολή Πρόθεσης Συνεργασίας με την Next.e.GO Mobile SE, για την παραγωγή στην Ελλάδα ηλεκτρικών οχημάτων και το Μνημόνιο Συνεργασίας με την Volkswagen για την υλοποίηση του smart and sustainable island στην Αστυπάλαια. Επίσης, προχώρησε στην αξιολόγηση 14 νέων έργων στρατηγικών επενδύσεων, συνολικού προϋπολογισμού 2,8 δισ. ευρώ, που θα δημιουργήσουν 2.057 νέες θέσεις εργασίας, ένα αποτέλεσμα που υπερβαίνει το άθροισμα των στρατηγικών επενδύσεων των ετών 2015-2019.
Οσον αφορά στον τομέα του Εξωτερικού Εμπορίου, ο γενικός γραμματέας ΔΟΣ ανέφερε ότι η Enterprise Greece, καινοτόμησε και εισήγαγε νέα, ψηφιακά εργαλεία για την υποστήριξη των εξαγωγικών επιχειρήσεων, οι οποίες αποδείχτηκαν ανθεκτικές, με τις ελληνικές εξαγωγές να σημειώνουν αύξηση τη χρονιά που πέρασε.
Υπό αυτό το πρίσμα, ο κ. Σμυρλής διαβεβαίωσε ότι στο πλαίσιο του επιχειρησιακού σχεδιασμού για το 2021, θα χρησιμοποιηθούν σύγχρονες μέθοδοι και καινοτόμα εργαλεία ενίσχυσης της εξωστρέφειας, στήριξης των επιχειρήσεων, προώθησης των ελληνικών προϊόντων, καθώς επίσης και προσέλκυσης νέων επενδύσεων.
Ολοκληρώνοντας, υπογράμμισε ότι αποτελούν για τον ίδιο προτεραιότητες για το 2021, δράσεις για τη διασφάλιση της παρουσίας της Ελλάδας σε σημαντικά κέντρα αποφάσεων της Ευρώπης, τη διοργάνωση εκθέσεων σε ψηφιακό περιβάλλον και διαδικτυακών σεμιναρίων για την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των εξαγωγικών επιχειρήσεων, όπως και την εστίαση στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και στις ψηφιακές καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!