Οι πωλήσεις της Nestle Ελλάς βρίσκονται περίπου στα ίδια επίπεδα με την προηγούμενη χρήση, αναφέρεται στις ετήσιες καταστάσεις για το 2019, όπου τονίζεται ότι «δεδομένου ότι η πανδημία βρίσκεται σε εξέλιξη, δεν μπορεί να προσδιοριστεί με ακρίβεια η έκταση της επίδρασης για τις πωλήσεις της εταιρείας κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2020».
.
Προσθέτουν σε ότι, παρά την επικρατούσα αβεβαιότητα, η διοίκηση είναι πεπεισμένη ότι η εταιρεία βρίσκεται σε θέση να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις της κρίσης για τους εξής λόγους:
- μέχρι την παρούσα χρονική στιγμή δεν έχει προκύψει κανένα θέμα εισπραξιμότητας με τους πελάτες της
- δεν έχει παρατηρηθεί κανένα θέμα στην εφοδιαστική αλυσίδα πρώτων υλών, η συνεργασία με τους προμηθευτές εξελίσσεται ομαλά
- διαθέτει ισχυρή ρευστότητα
- ο υφιστάμενος δανεισμός προέρχεται εξ ολοκλήρου από εταιρείες του ομίλου
- υφίστανται διαθέσιμα τραπεζικά πιστωτικά όρια που μπορεί να χρησιμοποιηθούν, σε περίπτωση που κριθεί αναγκαίο
Η εταιρεία επενδύσει σε νέες επενδυτικές κατηγορίες, όπως είναι π.χ.:
- Βιολογικά προϊόντα
- Nestlé Naturness BIO
- Nestlé Fitness BIO
- Maggi Nostimia BIO
- Nescafé Gold Organic
Προϊόντα για όσους επιλέγουν μια φυτική διατροφή
- Σειρά Garden Gourmet (Sensational Βurger)
- Θρεπτικά σνακ για ενήλικες, παιδιά και βρέφη
- Nestlé Fitness Τoasties
- Nestlé Naturness BIO Nutri Puffs
Αναψυκτικά με χυμούς φρούτων
- Premium Italian Sparkling Drinks SanPellegrino ΒΙΟ
- Aναψυκτικά Perrier Juice με χυμούς φρούτων χωρίς συντηρητικά
Τα νέα λανσαρίσματα
Ειδικότερα φέτος, μεταξύ των προϊόντων που λάνσαρε είναι ο Nescafe Vegan (almond latte και coconut latte) - και ακολουθεί νέος Nescafe Gold πραλίνα - η νέα Kitkat Gold, μία νέα γεύση Perrier Juice (η τέταρτη), νέες κάψουλες καφέ Starbucks, παιδικά βιολογικά προϊόντα, ενώ θέλει να αναπτύξει περαιτέρω τον τομέα της φυτικής διατροφής.
Αύξηση τζίρου αλλά μειωμένα τα κέρδη
Αναφορικά με το 2019, είδε τον τζίρο της να αυξάνεται ελαφρώς (+2,3%), αλλά τα EBITDA και τα τελικά αποτελέσματα να καταγράφουν διψήφια πτώση (10%-20%), συγκριτικά με το 2018.
Ενισχυμένες εξαγωγές και λανσάρισμα Incredible Burger
Σημειώνεται ότι, το 2019 η Nestlé Ελλάς αύξησε τις εξαγωγές της, λόγω της επένδυσης προ δύο ετών στο εργοστάσιο του καφέ στα Οινόφυτα και πλέον στοχεύει στη μεγαλύτερη άνοδο της κερδοφορίας της.
Επίσης, πέρυσι λάνσαρε το 100% φυτικό μπιφτέκι Incredible Burger της σειράς Garden Gourmet, εστιάζοντας στην ανάπτυξη προϊόντων φυτικής προέλευσης και προσφέροντας νέες επιλογές στους καταναλωτές, ενώ επίσης τον Απρίλιο του 2019 ξεκίνησε η παραγωγή του καφέ Buondi Espresso στο εργοστάσιο των Οινοφύτων.