Νέα
  • ΓΔ: 1452.5 -0.26%
  • Τζίρος: 507,16 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Green Cola: Η Μαρία Σάκκαρη χάρισε παγκόσμια προβολή στο brand

Σημαντική προβολή έχει χαρίσει στην Green Cola η εντυπωσιακή πορεία της Μαρίας Σάκκαρη στο Roland Garros. Όταν τον περασμένο Μάιο, η ελληνική εταιρεία ανακοίνωνε την Ελληνίδα πρωταθλήτρια τένις ως ambassador της Green Cola, κανείς δεν περίμενε ότι τόσο γρήγορα το brand θα φιγουράρει στα media όλου του πλανήτη.

Πίστη στις μεγάλες δυνατότητες της Μαρίας

Ο Γιώργος Βενιέρης, CEO της Green Cola, ανέφερε στην imerisia.gr ότι, «από το ξεκίνημα της συνεργασίας πιστεύαμε στις μεγάλες δυνατότητες που έχει η Μαρία. Πρόκειται για μία αθλήτρια με άριστο χαρακτήρα που κάνει υπερήφανη τη χώρα μας». Αναφορικά με το παγούρι που συνόδευε στους αγώνες, αλλά και στις συνεντεύξεις Τύπου την Μαρία Σάκκαρη, ο κ. Βενιέρης σημειώνει ότι, «πρόκειται για ένα παγούρι που δημιουργήσαμε αποκλειστικά για εκείνην και έχει την υπογραφή της».

Γίνεται γνωστό το όνομα σε όλο τον κόσμο

Μετρήσιμα αποτελέσματα από την έως τώρα συνεργασία με την κορυφαία Ελληνίδα αθλήτρια δεν υπάρχουν, όπως είναι φυσικό, ωστόσο σε κάθε περίπτωση κάνει γνωστό το όνομα της Green Cola σε όλο τον κόσμο, διευκολύνοντας περαιτέρω την επέκτασή της στις διεθνείς αγορές. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, οι εξαγωγές της – σε περίπου 40 αγορές - αποτελούν σχεδόν το 25% των συνολικών πωλήσεων της ελληνικής βιομηχανίας αναψυκτικών.

Στο +15% την χρονιά της πανδημίας

Σχετικά με τη χρονιά που έφυγε, παρά την πανδημία, η εταιρεία κατάφερε να καταγράψει σημαντικούς διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης, καθώς ο τζίρος εκτιμάται ότι κινήθηκε στα επίπεδα των €15,3 εκατ., καταγράφοντας αύξηση κατά 15% σε σχέση με το 2019. Αυτό, όπως εξηγεί ο CEO, αποδίδεται στην πολύ καλή πορεία στο retail, αλλά και στην εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας.

Κέρδη από ζημιές – Διψήφια ανάπτυξη και το 2021

Παράλληλα, η χρονιά έκλεισε με κέρδη από ζημίες τα προηγούμενα χρόνια, δείγμα της δυναμικής της Green Cola, η οποία, σύμφωνα με τον κ. Βενιέρη, κινείται και στο πρώτο πεντάμηνο του τρέχοντος έτους με διψήφια ανάπτυξη.

Νέα Mocktails

Σε προϊοντικό επίπεδο, η εταιρεία ενίσχυσε πρόσφατα τη γκάμα των mocktails – η οποία πάει εξαιρετικά, όπως λέει ο κ. Βενιέρης – με δύο νέους κωδικούς:

  • Ρόδι-τζίντζερ-λάιμ
  • Μαστίχα

Η τηλεοπτική καμπάνια για αυτά τα προϊόντα ξεκίνησε πρόσφατα να τρέχει και σταδιακά τοποθετούνται σε όλο το λιανεμπόριο, ενώ μέσα στο β΄εξάμηνο θα ακολουθήσουν και νέες γεύσεις. Θυμίζουμε ότι στο portfolio υπάρχουν το mojito και το pink grapefruit.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ