Νέα
  • ΓΔ: 1391.55 +0.50%
  • Τζίρος: 41,50 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΔΕΛΦΟΙ 2024

Γ. Καρακούσης (ΔΕΗ): Ολοένα και περισσότεροι πελάτες ενδιαφέρονται για πράσινη παραγωγή ενέργειας

«Έχουμε χιλιάδες συναλλαγές με τους πελάτες μας καθημερινά στην Ελλάδα, αλλά πλέον και στην ευρύτερη περιοχή. Και είναι ασφαλές να πούμε ότι η σχέση που έχουν οι πελάτες με την ενέργεια έχει εξελιχθεί από μια απλή, τυπική σχέση σε κάτι ευρύτερο, που σημαίνει είναι σημαντική γι' αυτούς, η εμπειρία του πελάτη, αλλά και η αίσθηση ασφάλειας», επεσήμανε κατά την τοποθέτησή του στο 9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών ο αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ Γιώργος Καρακούσης.

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε τόσο στην ψηφιακή διάδραση των πελατών με την Επιχείρηση, όσο και στη σπουδαιότητα των φυσικών σημείων εξυπηρέτησης: «Στην Ελλάδα, κοιτάζοντας τη βάση μας, είναι ένα 30%, που αλληλεπιδρά μαζί μας ψηφιακά. Έτσι, είτε αυτό είναι, η πληρωμή του λογαριασμού τους, online, είτε αυτό είναι να αγοράσουν κάτι online, είτε αυτό είναι, να κάνουν μια ερώτηση. Έτσι, αυτό είναι ένα τμήμα που αποτελεί ένα αυξανόμενο σημείο επαφής για εμάς. Και το ενδιαφέρον είναι ότι δεν πρόκειται μόνο για αυτό που περιμένουμε από τις νεότερες γενιές. Βλέπουμε μια καλή τάση και με στις μεγαλύτερες γενιές. (σ.σ. οι μεγαλύτεροι σε ηλικία) Γίνονται πιο εξοικειωμένοι με την ψηφιακή τεχνολογία. Χρησιμοποιούν όλες τις υπηρεσίες που έχουμε.

Στο άλλο άκρο του φάσματος, η φυσική παρουσία είναι επίσης πολύ σημαντική. Και πάλι, θα νομίζατε ότι αυτό αφορά μόνο τις μεγαλύτερες γενιές. Συνήθιζαν να πηγαίνουν στο κατάστημα για να πληρώσουν το λογαριασμό τους ή οτιδήποτε άλλο. Αλλά όχι, είναι εξίσου σημαντικό και για τους νεότερους ανθρώπους. Ένας από τους λόγους είναι ότι τα πράγματα γίνονται πιο πολύπλοκα, πιο ενδιαφέροντα.

(Οι πελάτες) πρέπει να έρθουν (σ.σ. σε σημεία φυσικής εξυπηρέτησης) και να συζητήσουν με κάποιον που είναι ειδικός. Χρειάζονται αυτή την αλληλεπίδραση (οι πελάτες). Χρειάζονται τον ειδικό να τους μιλήσει για μια προσαρμοσμένη λύση για τις ανάγκες τους. Έτσι, παρόλο που η ψηφιακή τεχνολογία είναι ένας πραγματικά αναπτυσσόμενος τομέας, βλέπουμε ότι η φυσική παρουσία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο».

Υποστήριξε επίσης πως όλο και περισσότεροι εταιρικοί, αλλά και οικιακοί πελάτες δείχνουν ενδιαφέρον για το πώς παράγεται η ηλεκτρική ενέργεια που καταναλώνουν: «Πριν από μερικά χρόνια, ήταν περίπου το 10% των πελατών μας που πίστευαν ότι είναι πραγματικά σημαντικό να σκεφτούν πόσο πράσινη και πόσο βιώσιμη είναι η λύση (σ.σ που προσφέρεται). Αυτό το τμήμα έχει αυξηθεί σε περισσότερο από το 25% της αγοράς τώρα. Έτσι, αυτή γίνεται μια πραγματικά κυρίαρχη τάση. Τώρα, το ενδιαφέρον είναι ότι η τάση αυτή καθοδηγείται από τους καταναλωτές, φυσικά, και οι νεότερες γενιές βοηθούν πραγματικά προς αυτή την κατεύθυνση.

Αλλά αν κοιτάξετε και το επιχειρηματικό τμήμα θα δείτε ότι όχι μόνο έχει τη φυσική τάση να προχωρήσει σε πιο πράσινες λύσεις (…). Αλλά ο βασικός μοχλός για τις επιχειρήσεις είναι και πάλι οι ίδιοι οι πελάτες. Έτσι, οι πελάτες μας πιέζουν εμάς να γίνουμε πιο πράσινοι, αλλά και οι πελάτες μας πιέζουν τους πελάτες μας να γίνουν πιο πράσινοι. (…). Και νομίζω ότι είναι ένα φαινόμενο χιονοστιβάδας που οδηγεί στο να είστε πιο συνειδητοποιημένοι σχετικά με το τι προσφέρουμε στους πελάτες σας και στη συνέχεια να είμαστε πιο απαιτητικοί σε αυτά τα στοιχεία που αποτελούν πλέον το κλειδί της πρότασης μας».

Έκανε αναφορά επίσης και στο πρόγραμμα «Φωτοβολταϊκά στη στέγη»: «Βλέπετε πελάτες που θέλουν να μετακινηθούν σε έναν κόσμο όπου μπορούν να εγκαταστήσουν ένα φωτοβολταϊκό στην οροφή (του σπιτιού) και να κάνουν το επόμενο βήμα στη σχέση τους με την ενέργεια. Αλλά δεν υπήρχε η εργαλειοθήκη. Έτσι, πριν από ένα χρόνο περίπου, λανσάραμε μια λύση φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα. Τα Φωτοβολταϊκά στη στέγη, μια ολοκληρωμένη λύση. Και, ταυτόχρονα, λίγο πολύ την ίδια στιγμή, τη λύση της αντλίας θερμότητας

Το κάναμε αυτό επειδή υπήρχε ένα προφανές κενό στην αγορά. Ο κόσμος δεν μπορούσε να βρει ένα αξιόπιστο σημείο να απευθυνθεί, για να αποκτήσει αυτή την πλήρη εικόνα για το τι πρόκειται να συμβεί στο σπίτι του ή στην επιχείρησή του. Έτσι, πήγαιναν σε ένα άτομο για να κάνει τη συσκευή, σε ένα άλλο άτομο για την εγκατάσταση, και ούτω καθεξής και ούτω καθεξής. Και αυτό είναι τρομακτικό ταξίδι, που απαιτούσε υψηλές δαπάνες. Έτσι, επιδιώκουμε να καλύψουμε αυτό το κενό με λύσεις».

Και συνέχισε ο κ. Καρακούσης: «Και ένα άλλο ενδιαφέρον πράγμα είναι ότι αν εξετάσετε την κατανάλωση ενέργειας ανά τετραγωνικό μέτρο, μπορείτε να δείτε ότι οι πιο ευάλωτοι πελάτες καταναλώνουν στην πραγματικότητα περισσότερη ενέργεια από εκείνους που είναι ευκατάστατοι. Και ο λόγος είναι αρκετά προφανής. Έχουν παλαιότερο εξοπλισμό, έχουν, παλαιότερη τεχνολογία. Και πρέπει αν χρειαστεί να τον ανακαινίσουν, πρέπει να πάνε να τον αλλάξουν. Έχοντας λοιπόν όλα αυτά κατά νου, αυτός είναι ένας από τους θεμελιώδεις λόγους για τους οποίους συνεργαζόμαστε με τον μεγαλύτερο πωλητή λιανικής της χώρας, επειδή μαζί, αυτές οι δύο μάρκες και αυτές οι δύο δυνάμεις πρόκειται να αλλάξουν το τοπίο. Θα προσπαθήσουμε να εισαγάγουμε διαφορετικούς μηχανισμούς, διαφορετικά παραδείγματα για το πώς θα μπορούσε κανείς, ας πούμε, να περιηγηθεί στην πολυπλοκότητα της ενεργειακής μετάβασης με ασφαλή τρόπο και, στη συνέχεια, με προσιτό τρόπο».

Καταλήγοντας, ο κ. Καρακούσης επεσήμανε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η αγορά ωριμάζει. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που βλέπουμε ότι εξελισσόμαστε. Και μας αρέσει το γεγονός ότι, οι πελάτες μας είναι πλέον πιο απαιτητικοί. Και όταν επιλέγουν οποιοδήποτε είδος, εταιρεία επιλέγουν να συνεργαστούν, είτε πρόκειται για τα ρούχα που φορούν είτε για τον πάροχο ενέργειας, θέλουν να βλέπουν τις αξίες που, αυτές, αυτές οι εταιρείες εκπροσωπούν. Θέλουν να τις βλέπουν όχι μόνο γραπτώς, αλλά και στον τρόπο που αλληλεπιδρούν με τον πελάτη. Πρέπει να τις δουν στην πραγματική ζωή. Και μια αίσθηση κοινότητας. Η αίσθηση του ανήκειν είναι ένα από τα πράγματα που έχει καταφέρει η ΔΕΗ κατά τη διάρκεια της ζωής της. Θέλω να πω, ο πρώτος εξηλεκτρισμός στη χώρα έγινε, έγινε με πρωτοβουλία της ΔΕΗ και το γεγονός ότι χτίζουμε πάνω σε αυτή την κληρονομιά αποτελεί κρίσιμο μέρος της στρατηγικής μας προς τους πελάτες μας. Είμαστε πολύ περήφανοι που είμαστε μέλος της οικογένειας της ΔΕΗ και το κάνουμε κάνοντας μια τεράστια προσπάθεια για να διασφαλίσουμε ότι και οι πελάτες μας, αισθάνονται πραγματικά περήφανοι που συνεργάζονται μαζί μας».

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΕΛΦΟΙ 2024

Περισσότερα