Σύμφωνα εξάλλου με έρευνα που πραγματοποίησε η μηχανή αναζήτησης ηλεκτρονικών αγορών Picodi, ένα σημαντικό τμήμα των καταναλωτών στην Ελλάδα εξακολουθεί να μην είναι ιδιαίτερα πρόθυμο για αγορές και μάλιστα επιθυμούν από τις μεγάλες φίρμες λιανικής, σε ποσοστό 41%, ακόμα πιο υψηλά ποσοστά εκπτώσεων εκείνη τη συγκεκριμένη περίοδο.
Από την ίδια έρευνα προκύπτει και το top-10 των προϊόντων τα οποία σκοπεύουν να αγοράσουν κατά τη φετινή Black Friday οι καταναλωτές στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με την έρευνα της Picodi, οι δέκα κορυφαίες κατηγορίες προϊόντων στις οποίες οι εγχώριοι αγοραστές θα δαπανήσουν τα περισσότερα χρήματα τις ημέρες της Black Friday είναι:
- τα ρούχα (61%)
- οι ηλεκτρονικές συσκευές (59%)
- τα καλλυντικά / αρώματα (39%)
- τα εσώρουχα (16%)
- τα αθλητικά αξεσουάρ (16%)
- τα είδη παντοπωλείου (13%)
- τα έπιπλα εσωτερικού χώρου (10%)
- τα βιβλία και τα παιδικά είδη (6%)