Τους ταξιδιώτες που παραδοσιακά προτιμούν τα ξενοδοχεία στοχεύει να κερδίσει η Airbnb, κάνοντας πιο δελεαστική τη διαμονή στα καταλύματά της με νέες υπηρεσίες όπως μασάζ και προσωπικούς σεφ!
Κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων, ο Dave Stephenson, εκτελεστικός διευθυντής της Airbnb, δήλωσε στο Bloomberg ότι η γνωστή πλατφόρμα ενοικίασης βραχυχρόνιας διαμονής εξετάζει μια σειρά από νέες προσφορές για τους επισκέπτες της. Ο Stephenson ανέφερε μεταξύ άλλων μασάζ, προσωπικούς σεφ και συχνότερους καθαρισμούς — ανέσεις που προσομοιάζουν σε πολλές πολυτελείς ξενοδοχειακές μονάδες. Στην ίδια γραμμή και η Οικονομική Διευθύντρια, Ellie Mertz, η οποία ανέφερε ως πιθανές προσθήκες υπηρεσίες όπως το γέμισμα του ψυγείου και οι υπηρεσίες spa.
Η εταιρεία προετοιμάζεται να λανσάρει «υπηρεσίες που θα βελτιώσουν τη διαμονή των επισκεπτών στα Airbnbs» μέσα στον επόμενο χρόνο, όπως ανέφερε.
Κούρασαν οι έξτρα χρεώσεις
Πάντως, οι πελάτες του φαίνεται να έχουν κάνει στροφή, καθώς ορισμένοι ταξιδιώτες αναφέρουν ότι οι κουραστικές έξτρα χρεώσεις και οι ανεπιθύμητες υποχρεώσεις κατά την αναχώρηση τούς κάνουν να προτιμούν τα ξενοδοχεία αντί των βραχυχρόνιων ενοικιάσεων.
Τον Μάιο, σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα, ο ιδρυτής και CEO της Airbnb, Brian Chesky, ανέφερε ότι μερικοί άνθρωποι θεωρούν ότι «τα ξενοδοχεία προσφέρουν ιστορικά μια πιο συνεπή εμπειρία. Αν μπορούσαμε να πείσουμε έστω και έναν από αυτούς τους ταξιδιώτες να μείνει σε ένα Airbnb, αυτό θα διπλασίαζε το μέγεθός μας» είπε ο Chesky στους αναλυτές.
Οι ταξιδιώτες ζυγίζουν τα πλεονεκτήματα των ξενοδοχείων έναντι των βραχυχρόνιων ενοικιάσεων. Ο John και η Beverly Martin, ένα ζευγάρι συνταξιούχων από τη Φλόριντα που ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο, δήλωσαν στο Business Insider ότι επανήλθαν στα ξενοδοχεία μετά την επίσκεψή τους σε 91 χώρες. Το ζευγάρι ανέφερε ότι οι τιμές ήταν παρόμοιες αλλά πλέον τα ξενοδοχεία φάνηκαν καλύτερη επιλογή.
Άλλοι ταξιδιώτες έχουν επαναστατήσει καθώς θεωρούν απαιτητικές τις λίστες εργασιών. Από το 2022 και μετά, ταξιδιώτες χρήστες στο TikTok και το Twitter έχουν διαμαρτυρηθεί για την ιδέα του να κάνουν δουλειές στο σπίτι κατά τη διάρκεια των διακοπών τους. Επίσης θεωρούν υπερβολικές τις έξτρα χρεώσεις για την καθαριότητα.
Από την πλευρά τους, τα ξενοδοχεία έχουν προσπαθήσει να επωφεληθούν από την δυσαρέσκεια των επισκεπτών για τις χρεώσεις καθαρισμού και τις εργασίες. Ο κολοσσός Hilton έτρεξε ένα διαφημιστικό σποτ με μια νέα οικογένεια που εισέρχεται σε μια ενοικίαση διακοπών τύπου Airbnb, μόνο για να ανακαλύψει ότι είναι ένα σπίτι τρόμου με κανόνες γραμμένους στους τοίχους.
Τα σχόλια του Stephenson δείχνουν ότι η Airbnb προσπαθεί να αυξήσει την απήχησή της σε ένα κοινό που είναι εξοικειωμένο με τα προνόμια των ξενοδοχείων.
Ο Stephenson, η σύζυγος του οποίου απόλαυσε τη δυνατότητα να κάνει μασάζ κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο Airbnb που είχαν στο Παρίσι, δήλωσε ότι η εταιρεία προσπαθεί ενεργά να εντοπίσει τι κάνει τους ταξιδιώτες να επιλέγουν τα ξενοδοχεία αντί των Airbnbs.Η εταιρεία σκέφτεται να εντάξει και νέες παροχές, έχοντας κατά νου ερωτήσεις όπως: Γιατί ένας ταξιδιώτης δεν θα έμενε σε Airbnb και τι διευκολύνει τη διαμονή σε ένα ξενοδοχείο;
Μεταξύ άλλων, η Airbnb σχεδιάζει να ενισχύσει την προσφορά της σε δωμάτια boutique ξενοδοχείων.
Η boutique διαμονή είναι ένας «εξαιρετικός τρόπος να ταξιδεύει ο κόσμος», ιδίως όταν ταξιδεύει για επαγγελματικούς λόγους, πρόσθεσε ο Stephenson.
«Μία ή δύο διανυκτερεύσεις μερικές φορές δεν είναι πάντα το καλύτερο για διαμονή σε Airbnb, όπου η διαμονή τείνει να έχει μεγαλύτερη διάρκεια», εξήγησε.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!