Μπορεί να μοιάζει πλάνο βγαλμένο από ταινία επιστημονικής φαντασίας αλλά ο ΕΦΚΑ που μόλις πρόσφατα κατόρθωσε να ξεμπερδέψει με τη «χαρτούρα» η οποία κυριαρχούσε σε ορισμένα επικουρικά ταμεία, βάζει πλώρη για τη δημιουργία εικονικών καταστημάτων!
►Διαβάστε επίσης: Εργάνη: Θετικός Ιούνιος με 23.961 νέες θέσεις εργασίας – Προτιμήθηκαν οι νέοι με μερική απασχόληση - Ρεκόρ προσλήψεων το α εξάμηνο
Η ΑΙ
Ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης, ενδεδυμένο με τη φιλική φιγούρα ενός η μιας υπαλλήλου θα εξυπηρετεί στο μέλλον τους ασφαλισμένους οι οποίοι δείχνουν ήδη ικανοποιημένοι από την προσπάθεια που γίνεται να αποφεύγουν στο 90% των περιπτώσεων τις επισκέψεις στα υποκαταστήματα.
«Εχω καιρό να ακούσω παράπονα. Δε λέω ότι λύθηκαν τα προβλήματα και κάποιοι ασφαλισμένοι δεν ταλαιπωρούνται αλλά δέχομαι πλέον και πολλά συγχαρητήρια από τους πολίτες για τη γρήγορη εξυπηρέτησή τους – επισημαίνει ο διοικητής του e- EΦΚΑ Αλέξανδρος Βαρβέρης. Η ψηφιοποίηση επεκτάθηκε και σε ταμεία, όπως των υγειονομικών που μέχρι πρότινος έβγαζαν συντάξεις με το χέρι. Σε δύο χρόνια πιστεύω ότι οι ασφαλισμένοι θα εξυπηρετούνται αποκλειστικά από την οθόνη του σπιτιού τους μέσω τεχνητής νοημοσύνης.»
►Διαβάστε επίσης: Βόμβα στην οικονομία από τις κενές θέσεις εργασίας - Οι κλάδοι που υποφέρουν
Μέχρι τότε όμως, ποιες είναι οι πρωτοβουλίες που συμβάλλουν στον περιορισμό της ταλαιπωρίας των πολιτών;
Το μότο μας είναι « είμαστε εδώ, μην αγχώνεσαι, έλα όταν είσαι έτοιμος για να είμαστε και εμείς πιο γρήγοροι και αποτελεσματικοί» Το πιλοτικό πρόγραμμα που εφαρμόσαμε σε τρία υποκαταστήματα , Συντάγματος, Κεραμεικού και Αγίας Παρασκευής είχε ικανοποιητικά αποτελέσματα. Στόχος ήταν να αποφευχθούν τα άσκοπα ραντεβού στο κατάστημα. Δηλαδή οι υπάλληλοι τηλεφωνούσαν στους πολίτες που είχαν κλείσει ραντεβού. Το 30% δεν απάντησε. Από το υπόλοιπο 70%, το 60% εξυπηρετήθηκε μέσω τηλεφώνου η email. Ένα 10%-20% χρειάστηκε να επισκεφθεί το κατάστημα, μένοντας απόλυτα ευχαριστημένο από την ταχύτητα της εξυπηρέτησης. Αυτή η μέθοδος αφήνει καθαρό χρόνο στους υπαλλήλους για να τρέξουν την έκδοση των συντάξεων και άλλες διαδικασίες. Επίσης επεκτείναμε και στον ιδιωτικό τομέα την τηλεφωνική επικοινωνία μέσω του 1555 για τους ασφαλισμένους που βρίσκονται 6 έως 12 μήνες πριν από τη σύνταξη. Το πιλοτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει 500 ασφαλισμένους του ιδιωτικού τομέα ενώ ήδη έχουν ενημερωθεί 2.500 ασφαλισμένοι του δημοσίου για τα συνταξιοδοτικά τους δικαιώματα προκειμένου να συγκεντρώσουν εγκαίρως τα δικαιολογητικά για να μην καθυστερήσει η απονομή της σύνταξης. Επιπλέον συγκεντρώσαμε τις 100 συνηθέστερες ερωτήσεις οι οποίες θα απαντηθούν σε βίντεο ώστε ο πολίτης να παρακολουθεί ότι τον ενδιαφέρει χωρίς άγχος, στο χρόνο που τον εξυπηρετεί.»
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!