Νέα
  • ΓΔ: 1449.37 -0.63%
  • Τζίρος: 64,82 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μητσοτάκης: Αδύνατο να ξανανοίξει για τα αυτοκίνητα η Β. Όλγας

Μητσοτάκης, διακαναλική

Αναγνώρισε ότι είναι μεγάλο πρόβλημα το κυκλοφοριακό ο πρωθυπουργός  ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και υπογράμμισε ότι τον επόμενο μήνα θα ανακοινωθεί μια σημαντική παρέμβαση. Παράλληλα, στη συνέντευξή του στο ραδιόφωνο του Σκάι, τόνισε ότι θα προσπαθήσει να έχει καλή συνεργασία με το νέο δήμαρχο Αθηναίων, Χ. Δούκα, ωστόσο υπογράμμισε ότι «δεν συναποφασίζουμε. το μετρό θα συνεχίσει όπως έχει σχεδιαστεί».

Επίσης, ισχυρίστηκε ότι είναι λάθος να ξανανοίξει για τα αυτοκίνητα η Β. Όλγας «το θεωρώ αδύνατο και θεωρώ ότι είναι και λάθος» τονισε.

«Το κυκλοφοριακό στην Αθήνα είναι ένα μεγάλο ζήτημα, το οποίο μας απασχολεί και δεν έχουμε εύκολες λύσεις. Υπάρχουν μακροχρόνιες παρεμβάσεις όπως η γραμμή 4 του Μετρό. Αυτή τη στιγμή εστιάζω την προσοχή μου σε νέα πολιτική, λωρίδες που επιτηρούνται αυστηρά για λεωφορεία που θα κινούνται με μεγάλη ταχύτητα. Να θυμίσω ότι μέχρι τέλος του α' τριμήνου του 2024 θα παραλάβουμε τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία. Θα σκεφτούμε σε ποιες γραμμές θα τα τοποθετήσουμε. Τα ΚΤΕΛ έχουν αναλάβει ένα μέρος των μεταφορών περιαστικά της Αθήνας. Και τέλος έμφαση στο ποδήλατο. Θέλουμε να φτιάξουμε ποδηλατόδρομους στην Αθήνα στοχευμένα», δήλωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Σκάι, για το κυκλοφοριακό. «Πιστεύω ότι μέσα στον επόμενο χρόνο μπορούμε να έχουμε ορατά αποτελέσματα», σημείωσε.

Για την τοποθέτηση καμερών είπε ότι θα μπουν. «Ο προγραμματισμός είναι για 700 στο κέντρο της Αθήνας», ανέφερε και σημείωσε «ότι μπορούμε να προχωρήσουμε και στη χρήση συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης για τη ρύθμιση των φαναριών».

Ενόψει της συνάντησής του με το νέο δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα ο κ. Μητσοτάκης σημείωσε ότι «δεν συναποφασίζουμε και το μετρό θα προχωρήσει όπως έχει σχεδιαστεί». «Ξέρω ότι υπάρχει μεγάλη συζήτηση για τη Β. Όλγας, είναι έργο που δρομολογείται ήδη. Ό,τι πεζοδρομείται δεν ξεπεζοδρομείται. Θεωρώ αδύνατο η Β. Όλγας να ξανανοίξει για τα αυτοκίνητα και θεωρώ ότι είναι και λάθος. Ο σκοπός μας πρέπει να είναι να κάνουμε τη χρήση του αυτοκινήτου πιο δύσκολη στο κέντρο της Αθήνας. Αυτό σημαίνει μεγαλύτερη επένδυση στα μέσα μεταφοράς», πρόσθεσε.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ