Νέες μεθόδους πειθούς των πολιτών, προκειμένου αυτοί να υπερψηφίσουν την κυβερνητική παράταξη εφαρμόζει η Νέα Δημοκρατία, αξιοποιώντας τόσο τις νέες τεχνολογίες, όσο και πρωτότυπες ιδέες που έχουν κατατεθεί από στελέχη της κι από επαγγελματίες του χώρου του marketing, ιδιαίτερα του πολιτικού.
Τη Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου στις 12.30 ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα παραχωρήσει Συνέντευξη Τύπου, η οποία, όμως δεν θα είναι εφ’ όλης της πολιτικής και κυβερνητικής ύλης. Ο πρωθυπουργός θα παρουσιάσει το κυβερνητικό έργο και θα απαντήσει σε ερωτήσεις οικονομικών συντακτών πάνω σε θέματα οικονομίας, αγοράς εργασίας και επενδύσεων.
Θα ακολουθήσουν κι άλλες παρόμοιες συνεντεύξεις θεματικά προσδιορισμένες με αντικείμενο τα εθνικά θέματα και την εξωτερική πολιτική, το περιβάλλον και την ενέργεια, το κράτος δικαίου και τη δικαιοσύνη κι ίσως μια ακόμα για θέματα κοινωνικής πολιτικής και συνοχής.
Τα bonus των θεματικών συνεντεύξεων
Το επιτελείο του Μαξίμου θεωρεί ότι με αυτές υπάρχουν πολλαπλά οφέλη: Πρώτον ο κ. Μητσοτάκης εμπεδώνει την εικόνα του πολιτικού αρχηγού που γνωρίζει σε βάθος τα θέματα. Οι συνεργάτες του πρωθυπουργού θέλουν να αξιοποιήσουν την εμπειρία του στο Μέγαρο Μαξίμου για να «δείξουν» προς τα έξω πόσο καλά ξέρει και πόσο συνετά χειρίζεται δύσκολα θέματα της σημερινής εποχής ο Κυριάκος Μητσοτάκης, καθώς με αυτό ελπίζουν να διευρυνθεί ακόμα περισσότερο η διαφορά που έχει με τον Αλέξη Τσίπρα στο ερώτημα για το ποιος είναι πιο κατάλληλος πρωθυπουργός.
►Διαβάστε και: Κ. Μητσοτάκης στο CNN: Επενδυτική βαθμίδα μετά τις εκλογές
Ένα ξεχωριστό κομμάτι της προεκλογικής εκστρατείας της Νέας Δημοκρατίας θα αφιερωθεί, όπως είναι αυτονόητο, και στην διαχείριση – απάντηση των κατηγοριών και της κριτικής που θα ασκήσουν στην σημερινή κυβέρνηση τα κόμματα της αντιπολίτευσης, κυρίως της αξιωματικής αλλά και της ελάσσονος (ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, Ελ. Λύση, ΜέΡΑ25).
Ηδη η ΝΔ μας δίνει αυτές τις μέρες μια γεύση, καθώς επιτίθεται εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ για τις αποκαλύψεις Καλογρίτσα και της γραμματέως του στη δίκη με κατηγορούμενο το Νίκο Παππά, ενώ η οδός Πειραιώς επαναλαμβάνει καθημερινά τα ερωτήματα προς τον ίδιο τον Αλέξη Τσίπρα για το ότι ο αρχηγός της αντιπολίτευσης δεν έχει πάρει θέση στις καταγγελίες Καλογρίτσα για τα όσα γίνονταν επί των ημερών της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Το ίδιο μοτίβο αναμένεται να δούμε και σε άλλες επιθέσεις των κομμάτων της αντιπολίτευσης προς την κυβερνητική πλευρά.
Διήμερες περιοδείες στις 13 Περιφέρειες
Το μοντέλο της επαφής Μητσοτάκη με τους πολίτες, στο οποίο κατέληξαν οι σύμβουλοι του πρωθυπουργού κι ενέκρινε ο ίδιος, περιλαμβάνει περιοδείες αρχικά στις έδρες των 13 περιφερειών της χώρας. Κάθε περιοδεία θα είναι διήμερη και θα περιλαμβάνει απολογισμό του κυβερνητικού έργου ανά τομέα, πολιτικές δεσμεύσεις για την επόμενη τετραετία, περιοδεία του Κυριάκου Μητσοτάκη κι επαφή με τους πολίτες της πόλης και, τελικά, συνέντευξη Τύπου στα τοπικά ΜΜΕ.
Ενδιάμεσα θα προγραμματιστούν και τα τελευταία ταξίδια-υποχρεώσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη με την ιδιότητα του πρωθυπουργού -κυρίως εκτός Ελλάδος, μέσα στον Φεβρουάριο- και μετά όλος του ο χρόνος θα αφιερωθεί στην ανάπτυξη της προσαρμοσμένης στο πρόσωπό του προεκλογικής εκστρατείας του κυβερνώντος κόμματος.
►Διαβάστε και: Νέο παραλήρημα Ερντογάν κατά της Ελλάδας - Στο στόχαστρο και ο Economist
Εμφαση στα social media
Παράλληλα το εκλογικό επιτελείο της Νέας Δημοκρατίας ετοιμάζει νέες στρατηγικές, κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η «επέκταση» του προεκλογικού αγώνα της ΝΔ και στο tik tok, ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που έχει τεράστια αύξηση λογαριασμών, κυρίως νέων ανθρώπων, οι οποίοι ενδιαφέρουν πολύ την σημερινή συμπολίτευση.
Φυσικά, η παρουσία της ΝΔ στο προνομιακό γι αυτήν facebook, στο twitter και στο Instagram θα συνεχιστεί και θα αυξάνεται κλιμακωτά, έως ότου φτάσουμε στην ημέρα των εκλογών.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!