Η Τράπεζα Πειραιώς ολοκλήρωσε την εγκατάσταση συστήματος φωνητικής υποστήριξης σε περισσότερα από 550 ΑΤΜ του Δικτύου καταστημάτων της, διευκολύνοντας την πραγματοποίηση συγκεκριμένων συναλλαγών από πελάτες με οπτική αναπηρία. Το έργο αυτό έρχεται σε συνέχεια των δράσεων και πρωτοβουλιών της Τράπεζας για την περαιτέρω ενίσχυση της προσβασιμότητας και την παροχή υψηλού επιπέδου τραπεζικής εξυπηρέτησης στα Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ).
Ειδικότερα, το σύστημα φωνητικής υποστήριξης επιτρέπει την πραγματοποίηση ανάληψης ή/ και αλλαγής του PIN της κάρτας με απλό και εύχρηστο τρόπο, καθώς υποστηρίζει τη δυνατότητα σύνδεσης των ακουστικών του πελάτη στην αντίστοιχη υποδοχή των ΑΤΜ. Παράλληλα, έχει τοποθετηθεί ειδική σήμανση σε γραφή braille πολύ κοντά στο σημείο υποδοχής των ακουστικών, ενώ τα ΑΤΜ που έχουν ενεργοποιημένο το λογισμικό καλύπτουν το σύνολο των καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς.
Όπως αναφέρει ο Βασίλης Κουτεντάκης, Ανώτερος Γενικός Διευθυντής Retail Βanking, Εκτελεστικό Μέλος Δ.Σ. της Τράπεζας Πειραιώς, «η αξιοποίηση καινοτόμων λύσεων και σύγχρονων τεχνολογικών εφαρμογών βοηθάει σημαντικά στη διαμόρφωση ενός περιβάλλοντος ισότητας και συμπερίληψης όλων των πολιτών, χωρίς αποκλεισμούς, διασφαλίζοντας ισότιμη και ανεμπόδιστη πρόσβαση των ΑμεΑ σε όλο το φάσμα της τραπεζικής τους εξυπηρέτησης. Ειδικά για τους πελάτες με οπτική αναπηρία, η εγκατάσταση του συστήματος φωνητικής υποστήριξης θα αναβαθμίσει το επίπεδο εξυπηρέτησής τους και θα απλουστεύσει σημαντικά την τραπεζική τους καθημερινότητα».
Επιπροσθέτως, η Τράπεζα Πειραιώς έχει προχωρήσει στη σταδιακή αντικατάσταση του συνόλου των καρτών με νέες που φέρουν σύστημα γραφής braille, με στόχο να ενισχυθεί η κοινωνική συμπερίληψη των ατόμων με οπτική αναπηρία, καθώς το μήνυμα διαχέεται σε όλους τους πελάτες της Τράπεζας. Ενδεικτικά, το 2022 εκδόθηκαν πάνω από 1 εκατ. χρεωστικές κάρτες με γραφή braille και σχεδόν 200.000 πιστωτικές.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!