Από τον Σεπτέμβριο θα λειτουργεί η πλατφόρμα "Know Your Customer" της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζα, όπως δήλωσε πρόσφατα στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, στο περιθώριο εκδήλωσης, η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας - HDB, Αθηνά Χατζηπέτρου.
Μία πλατφόρμα, η οποία στοχεύει να αναστρέψει τη διαδικασία που ακολουθείται αυτή τη στιγμή, δηλαδή η αίτηση οποιαδήποτε επιχείρησης που θέλει να ενταχθεί στα προϊόντα της Αναπτυξιακής Τράπεζας, να περνάει πρώτα από αυτήν και όχι από τις τράπεζες.
Ταυτόχρονα όμως αυτή η πλατφόρμα θα κάνει «ορατές» τις μικρές και απομακρυσμένες επιχειρήσεις στο τραπεζικό σύστημα ενισχύοντας τον ανταγωνισμό μεταξύ των τραπεζών για να κερδίσουν τον «πελάτη».
Δηλαδή, όπως εξήγησε η κ. Χατζηπέτρου, με την πλατφόρμα θα δημιουργηθεί μια καθαρή εικόνα για το σύνολο της επιχειρηματικότητας, για το ακριβές σημείο στο οποίο κόβονται οι επιχειρήσεις από το πρώτο τεστ (φορολογική - ασφαλιστική ενημερότητα και Τειρεσίας) και θα γνωρίζει και η Πολιτεία λεπτομερώς ποιες επιχειρήσεις έχουν πρόβλημα με ποιους φορείς του Δημοσίου.
Είναι σημαντικό όμως, όπως εξήγησε η πρόεδρος, ότι η επιχείρηση που θα περάσει «τεστ» αλλά λόγω μεγέθους ή λόγω του ότι είναι μια καινούργια επιχείρηση, ή μία απομακρυσμένη επιχείρηση και δεν έχει μπορέσει να κάνει αίτηση στο τραπεζικό σύστημα, θα παρουσιάζεται η αίτησή της στο σύνολο του τραπεζικού συστήματος.
Με αυτό τον τρόπο θα ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα μεταξύ των τραπεζών ώστε να υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να εγκριθεί η αίτηση από κάποια τράπεζα στο πλαίσιο διεύρυνσης του χαρτοφυλακίου και θα υπάρχουν πιθανότητες να πάρει μια επιχείρηση καλύτερη προσφορά στην ταχύτητα και στο ύψος της χρηματοδότησης.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!