«Πρέπει όλοι να συνεχίσουν την προσπάθεια μείωσης των τιμών με μείωση του μικτού περιθωρίου κέρδους σε όφελος των καταναλωτών» τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος σε συνάντηση που είχε με το προεδρείο της ένωσης των σούπερ μάρκετ.
Ο υπουργός συναντήθηκε με τους εκπροσώπους της ένωσης σούπερ μάρκετ, μετά από αίτημά τους για την ενημέρωσή του σχετικά με τις μετρήσεις του ΙΕΛΚΑ, τη σύγκριση των τιμών των προϊόντων τους με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, την πορεία των μεγεθών του κλάδου, την κοστολόγηση των προϊόντων από το χωράφι στο ράφι, την εξέλιξη της πρωτοβουλίας μείωσης των τιμών και τα μέτρα ελέγχου των τιμών.
Ο κ. Θεοδωρικάκος τόνισε στα μέλη της αντιπροσωπείας πως οφείλουν να συνεχίσουν την πρωτοβουλία για σοβαρές μειώσεις τιμών, να επεκτείνουν την πρωτοβουλία για τους 600 κωδικούς και πέρα από αυτόν τον στόχο, να παρατείνουν χρονικά το μέτρο και να το στηρίξουν τοποθετώντας ειδική σήμανση για τη διευκόλυνση των καταναλωτών.
«Πρέπει όλοι να συνεχίσουν την προσπάθεια μείωσης των τιμών με μείωση του μικτού περιθωρίου κέρδους σε όφελος των καταναλωτών» τόνισε ο υπουργός και πρόσθεσε ότι «οι μειώσεις πρέπει να επεκταθούν σε κωδικούς και σε χρονική διάρκεια και να είναι αναλογικές σε όλους τους εμπλεκόμενους παράγοντες της αγοράς».
Σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης, οι εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ συμφώνησαν και σε αυτό το πλαίσιο αναμένονται οι νέοι κωδικοί με τους οποίους θα συνεχιστεί η πρωτοβουλία μείωσης των τιμών.
Υπενθυμίζεται ότι πριν την έναρξη της πρωτοβουλίας πραγματοποιήθηκαν πολλές διαβουλεύσεις ανάμεσα στις αλυσίδες λιανεμπορίου, τους προμηθευτές και τη βιομηχανία, με στόχο να εξαντληθούν οι δυνατότητες για μειώσεις με περισσότερο μόνιμο χαρακτήρα στους λεγόμενους ταχυκίνητους κωδικούς προϊόντων. Αυτό ήταν και το πλαίσιο που είχε θέσει ο αρμόδιος υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος.
Οι μειώσεις τιμών θα περνούν σταδιακά στα ράφια των καταστημάτων.
Το επόμενο διάστημα, η λίστα με τις μειώσεις τιμών θα ανανεώνεται με στόχο να συμπεριλάβει συνολικά 600 κωδικούς με βασικά καταναλωτικά προϊόντα στο επόμενο δίμηνο και έως το τέλος του 2024.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς το συνολικό κόστος για περίπου 600 κωδικούς – για προμηθευτές και λιανέμπορους – υπολογίζεται περί τα 130 – 140 εκατ. ευρώ, ενώ η διάρκεια του «προγράμματος» θα είναι δίμηνη. Σ΄ αυτά συνυπολογίζεται φυσικά και το κόστος της εσωτερικής οργάνωσης των αλυσίδων σούπερ μάρκετ.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!