Τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης του πετρελαίου υποχώρησαν την Τρίτη, υπό πίεση, αφού τα απογοητευτικά στοιχεία του διεθνούς εμπορίου από την Κίνα προκάλεσαν ανησυχίες για τη ζήτηση.
Οι εξερχόμενες αποστολές της Κίνας μειώθηκαν 14,5% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος τον Ιούλιο, σε σύγκριση με την πτώση 12,4% τον Ιούνιο, δήλωσε η Γενική Διοίκηση Τελωνείων.
Οι κινεζικές εισαγωγές μειώθηκαν κατά 12,4% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος τον Ιούλιο, σε σύγκριση με την πτώση 6,8% του Ιουνίου. Αυτό άφησε το εμπορικό πλεόνασμα της Κίνας στα 80,6 δισεκατομμύρια δολάρια τον Ιούλιο, μεγαλύτερο από το πλεόνασμα των 70,62 δισεκατομμυρίων δολαρίων τον Ιούνιο και το πλεόνασμα των 70,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων που ανέμεναν οι οικονομολόγοι.
Οι εισαγωγές πετρελαίου, εν τω μεταξύ, σημείωσαν μηνιαία πτώση 19% στους 43,7 εκατομμύρια τόνους, ίσο με 10,3 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα, τον Ιούλιο λόγω της χαμηλότερης εγχώριας ζήτησης και των υψηλότερων αποθεμάτων, ανέφεραν οι Ewa Manthey και Warren Patterson, αναλυτές εμπορευμάτων στην ING, σε σημείωμα.
Ωστόσο, οι εισαγωγές πετρελαίου είναι κατά 17% υψηλότερες από τη χαμηλή βάση του προηγούμενου έτους, η οποία είχε καταστραφεί από τα ξεσπάσματα του COVID και τα εκτεταμένα lockdown. Οι εισαγωγές αργού της Κίνας αυξήθηκαν κατά 12,5% σε ετήσια βάση σε 326 εκατομμύρια τόνους τους πρώτους επτά μήνες του 2023.
Οι εξαγωγές διυλισμένων προϊόντων της Κίνας αυξήθηκαν 56% σε ετήσια βάση σε 5,3 εκατομμύρια τόνους τον Ιούλιο, σημείωσαν οι στρατηγικοί αναλυτές της ING, καθώς η Κίνα προσπαθεί να αναπληρώσει την ασθενέστερη εγχώρια κατανάλωση, ιδιαίτερα τη βιομηχανική ζήτηση για ντίζελ.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!