Η Marriott International Inc αναθεώρησε προς τα πάνω τις προβλέψεις για τα προσαρμοσμένα κέρδη της στο σύνολο του 2023, καθώς η αμερικανική ξενοδοχειακή εταιρεία ποντάρει στην ανθεκτική ταξιδιωτική ζήτηση.
Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να αποκομίζουν οφέλη από την ισχυρή ανάκαμψη των διεθνών ταξιδιών, καθώς η χαλάρωση των περιορισμών που σχετίζονται με την πανδημία και το ισχυρό δολάριο των ΗΠΑ έχουν ενθαρρύνει τους καταναλωτές να ταξιδέψουν στο εξωτερικό.
Η εταιρεία βλέπει προσαρμοσμένα κέρδη για το σύνολο του έτους από 8,36 έως 8,65 δολάρια ανά μετοχή, ενώ προηγούμενη πρόβλεψη έκανε λόγο για κέρδη μεταξύ 7,97 και 8,42 δολαρίων ανά μετοχή.
Της Marriott προηγήθηκε η αντίπαλη Hilton, η οποία ανακοίνωσε αισιόδοξα κέρδη την περασμένη εβδομάδα, υπογραμμίζοντας την περαιτέρω δυναμική των καταναλωτικών δαπανών για ταξίδια.
Οι αυξήσεις στις τιμές απογείωσαν τα κέρδη
Αν και οι κίνδυνοι ύφεσης επισκιάζουν τις ταξιδιωτικές δαπάνες, η αμείωτη ταξιδιωτική ζήτηση ενθάρρυνε τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να προβούν σε αυξήσεις τιμών το περασμένο έτος, επιτρέποντας σε εταιρείες όπως η Marriott και η Hilton να καταγράψουν υψηλότερα κέρδη.
Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία πληρωμών Mastercard είδε ένα άλμα 24% στον διασυνοριακό όγκο συναλλαγών, ένας δείκτης της ταξιδιωτικής ζήτησης που παρακολουθεί τις δαπάνες με κάρτες εκτός της χώρας έκδοσής τους.
Η Marriott, στην οποία ανήκουν τα ξενοδοχεία Sheraton, Westin και St. Regis, σημείωσε σταθερή άνοδο στις κρατήσεις, ακόμη και όταν οι ειδικοί εξέφραζαν ανησυχίες για πιθανή οικονομική επιβράδυνση που θα μπορούσε να πλήξει τις καταναλωτικές δαπάνες.
Η εταιρεία πέτυχε αύξηση 13,5% στα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, σε σύγκριση με ένα χρόνο νωρίτερα σε σταθερή συναλλαγματική βάση.
Με πληροφορίες από Reuters
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!