Το ορόσημο των 500 εκατ. ενεργών χρηστών μηνιαίως που είχε βάλει σαν στόχο για το πρώτο τρίμηνο του έτους ξεπέρασε η Spotify, με τη σουηδική εταιρεία να ανακοινώνει νέα εργαλεία, podcasts και μουσικές λίστες για την προσέλκυση κι άλλων συνδρομητών.
Η πλατφόρμα streaming, πέρα από την αρχική μουσική της βάση, έχει επενδύσει σημαντικά τα τελευταία χρόνια στην ενίσχυση της παρουσίας της σε podcasts αλλά και audiobooks, με αποτέλεσμα να προσελκύσει τόσο νέους συνδρομητές, αλλά και διαφημιστές, αυξάνοντας έτσι και τα διαφημιστικά της έσοδα.
Στον ίδιο δρόμο θα συνεχίσει και στο εξής, μαζί βέβαια με την συνεχή ανανέωση των μουσικών της καταλόγων. Η πλατφόρμα ανακοίνωσε νέες μουσικές προσθήκες, επισημαίνοντας πως έχει υπερδιπλασιάσει τον αριθμό των δημοφιλών καλλιτεχνών μέσα στα τελευταία πέντε χρόνια.
Παράλληλα, η εταιρεία σκοπεύει να περιορίσει όσο γίνεται τις λειτουργικές της δαπάνες, λαμβάνοντας υπόψη το «σφιχτό» μακροοικονομικό περιβάλλον διεθνώς.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!