Η αλυσίδα Zara άρχισε να χρεώνει τους αγοραστές στην Ισπανία για τις επιστροφές προϊόντων που αγοράστηκαν διαδικτυακά, ανακοίνωσε η εταιρεία την Τετάρτη, ωστόσο αν οι καταναλωτές τα επιστρέφουν οι ίδιοι στα φυσικά καταστήματα, δεν θα υπάρχει χρέωση.
Πλέον, οι πελάτες θα πληρώσουν 1,95 ευρώ εάν επιθυμούν να επιστρέψουν τα προϊόντα που αγόρασαν μέσω ίντερνετ, με το ποσό αυτό να αφαιρείται από την επιστροφή των χρημάτων τους, ανέφερε η εταιρεία.
Ωστόσο, τα προϊόντα που αγοράστηκαν μέσω διαδικτύου μπορούν να επιστραφούν δωρεάν σε φυσικά καταστήματα, πρόσθεσε.
►Διαβάστε επίσης - Zara: 25% αύξηση μισθών πέτυχαν οι εργαζόμενοι στην Ισπανία - Εκτακτο μπόνους 1.000 ευρώ
Καθώς η πανδημία COVID-19 πυροδότησε μια έκρηξη στις ηλεκτρονικές αγορές, οι πελάτες συνήθισαν να αγοράζουν είδη για να τα δοκιμάσουν στο σπίτι τους, καθώς οι επιστροφές ήταν συχνά δωρεάν, κάτι που αύξησε το κόστος για τους λιανοπωλητές.
Η Inditex, η ιδιοκτήτρια της αλυσίδας Zara, θα εισαγάγει ανάλογες χρεώσεις στην Ισπανία και για τις άλλες μάρκες της, όπως η Massimo Dutti και η Pull&Bear.
Η Inditex αναμένει ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις θα ξεπεράσουν το 30% των συνολικών πωλήσεων έως το 2024.
Με πληροφορίες από Reuters
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!