Την μεγαλύτερη πτώση εδώ και μια δεκαετία παρουσίασαν οι κινεζικές πωλήσεις smartphones το 2022, σύμφωνα με έκθεση της ερευνητικής IDC, που δημοσιοποιήθηκε σήμερα.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με την έρευνα, οι πωλήσεις έπεσαν κατά 13% σε ετήσια βάση, με τον συνολικό αριθμό των συσκευών να φτάνουν τα 286 εκατ., από τα 329 εκατ. που ήταν.
Μάλιστα, πρόκειται για το χαμηλότερο τζίρο από το 2013 και η πρώτη φορά που οι πωλήσεις κινούνται κάτω από το όριο των 300 εκατ.
Κορυφαία μάρκα πώλησης ήταν η εταιρεία Android Vivo, με μερίδιο αγοράς ύψους 18,6% και ακολούθως η Honor με αύξηση της τάξεως του 34%, ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε η Apple, οι πωλήσεις της οποίας υποχώρησαν περίπου κατά 4,4%.
Πάντως, η καθίζηση στις πωλήσεις στην Κίνα επηρέασαν συνολικά τις επιδόσεις του κλάδου για τη χρονιά. Το 2022 οι παγκόσμιες παραδόσεις smartphones έφτασαν τα 1,2 δισ., που μεταφράζεται σε πτώση άνω του 11%, που είναι το χαμηλότερο σημείο της αγοράς από το 2013.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!