Στην πολυαναμενόμενη παρουσίαση του νέου οχήματος της Tesla, του πρώτου φορτηγού της, θα προχωρήσει απόψε ο Ίλον Μασκ σε ένα διάστημα εξαιρετικά δύσκολο για τον ίδιο, αλλά και για την εταιρεία του. Άλλωστε πολλοί ειδικοί εκφράζουν σοβαρές αμφιβολίες για το κατά πόσο τα ηλεκτρικά βαρέα οχήματα μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες τόσο μεγάλων διαδρομών.
Ο Μασκ είχε υποσχεθεί πως το Semi, με αυτοδυναμία 805 χιλιομέτρων, θα είναι έτοιμο για μαζική παραγωγή ήδη από το 2019, όμως τα προβλήματα μπαταρίας που αντιμετώπισε η εταιρεία καθυστέρησε σημαντικά την σημερινή ημέρα.
Το πολυαναμενόμενο Semi
Μετά την εξέλιξη αυτή η εταιρεία είχε αποφύγει να φανερώσει πολλές λεπτομέρειες για τις τεχνικές δυνατότητες, όπως και για την τελική τιμή του νέου της οχήματος. Στοιχεία που θα αποκαλυφθούν κατά την αποψινή παρουσίαση του, στο εργοστάσιο της Tesla, στη Νεβάδα.
Το 2017, η Tesla είχε υποστηρίξει πως το Semi θα εκτιμηθεί γύρω στα 180.000 δολάρια, όμως τα επίπεδα αυτά θεωρείται βέβαιο πως πλέον θα αναθεωρηθούν προς τα πάνω.
Επίσης, ο Μασκ είχε υποστηρίξει πως το Semi θα είναι το πρώτο όχημα της Tesla που θα έχει τη δυνατότητα πλήρους αυτοκίνησης, όμως τον Οκτώβριο παραδέχτηκε πως η τεχνολογία δεν έχει ολοκληρωθεί.
Αναφορικά με τα επίπεδα παραγωγής, σε πρώτη φάση η Tesla υπολογίζει να παράγει φέτος περίπου 100 Semis, όμως από την ερχόμενη χρονιά οι ρυθμοί θα αυξηθούν.
Ανάμεσα στους πρώτους πελάτες έχει ανακοινωθεί πως θα είναι ο όμιλος αναψυκτικών της PepsiCo. Όμως, οι αγοραστές εμφανίζονται επιφυλακτικοί, περιμένοντας να διαπιστώσουν τις δυνατότητες του οχήματος.
Αυξανόμενος ανταγωνισμός
Πάντως, ο ίδιος ο Μασκ έχει εμφανιστεί… ενθουσιασμένος διότι η δηλωθείσα αυτονομία του Semi, στα 805 χιλιόμετρα, είναι μεγαλύτερη από αυτή που προσφέρουν τα αντίστοιχα φορτηγά οχήματα των ανταγωνιστών της Tesla, όπως η Daimler, η Volvo, η Renault Trucks και η Nikola.
Σε κάθε περίπτωση ο κλάδος συνολικά ελπίζει πως θα επωφεληθεί από το νέο γενναιόδωρο πακέτο στήριξης της καθαρής ενέργειας που δρομολογεί ο Λευκός Οίκος και ο οποίος θα προσφέρει φοροελάφρυνση έως και 40.000 δολάρια για τα ηλεκτρικά οχήματα.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!