Το… γλέντησε και με το παραπάνω το τέλος της πανδημίας το διεθνές κοινό, αν λάβουμε υπόψη πως η κορυφαία εταιρεία παραγωγής σαμπάνιας στον κόσμο ανακοίνωσε πως εξαντλούνται τα αποθέματα της.
«Ήταν μια εκπληκτική χρονιά για τη σαμπάνια. Καθώς το κοινό εξέρχεται από την πανδημία του κορονοϊού αυξάνει τη ζήτηση για πολυτελή είδη, για ψυχαγωγία, για ταξίδια» τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος τoυ κλάδου ποτών του γαλλικού κολοσσού της LVMH Moet Hennesy, μιλώντας στην τηλεόραση του Bloomberg.
Όπως εξήγησε ο Φίλιπ Σάους «τα αποθέματα από τις καλύτερες σαμπάνιες μας εξαντλούνται», καθώς οι έχοντες του πλανήτη ξόδεψαν τεράστια ποσά για πολυτελή είδη και ποτά, σε σημείο που μπορεί να συγκριθεί μόνο με την εύρωστη δεκαετία του ’20.
Ο κ. Σάους δεν διευκρίνισε ποιες μάρκες σαμπάνιας έχουν σχεδόν εξαντληθεί, όμως είναι γνωστό ότι ο κολοσσός της LMVH ελέγχει τις γνωστότερες φίρμες, όπως η Moet & Chandon, η Veuve Clicquot, η Krug και βέβαια η Dom Perignon.
Χρυσές πωλήσεις για τα είδη πολυτελείας
Σε επίπεδο πωλήσεων το τμήμα σαμπάνιας και ποτών της εταιρείας σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 32% για τους πρώτους εννέα μήνες του έτους. Αν και συνολικά η χρονιά έχει αποδειχτεί εξαιρετική για τις πωλήσεις πολυτελών ειδών, με το σύνολο των κορυφαίων εταιρειών του κλάδου να καταγράφουν άλμα σε πωλήσεις και κέρδη.
Συνολικά η LMVH που «αγκαλιάζει» επίσης brands όπως η Christian Dior, η TAG Heuer και η Bulgari για το τρίτο τρίμηνο του έτους ανακοίνωσε άνοδο των πωλήσεων κατά 19% σε ετήσια βάση, ενώ τόσο η Kering (Gucci, Bottega Veneta) όσο και η Hermes έχουν καταγράψει αύξηση των πωλήσεων τους κατά τουλάχιστον 14% και 24% αντιστοίχως.
Σύμφωνα με έρευνα της Bain & Co, παρά την επιβράδυνση των οικονομιών την επόμενη χρονιά, ο κλάδος των πολυτελών ειδών θα συνεχίσει να ενισχύεται με ρυθμούς ανάπτυξης από 3% έως 8% ανεβάζοντας την συνολική αξία του κλάδου στα 353 δισ. ευρώ.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!