Η Επιτροπή Διαπραγμάτευσης Συμβάσεων Μελλοντικής Εκπλήρωσης Εμπορευμάτων εξέδωσε σήμερα εντολή για την ταυτόχρονη κατάθεση και διευθέτηση χρεώσεων κατά της Goldman Sachs & Co.
Η εντολή διαπιστώνει ότι η Goldman παραβίασε τη διάταξη παύσης και απαγόρευσης μιας προηγούμενης εντολής και διέπραξε παραβιάσεις τήρησης αρχείων σε σχέση με την αδυναμία της να καταγράψει και να διατηρήσει σωστά ορισμένα αρχεία ήχου.
Η διαταγή απαιτεί από την Goldman να καταβάλει αστική χρηματική ποινή 5,5 εκατομμυρίων δολαρίων και να σταματήσει και να παραιτηθεί από περαιτέρω παραβιάσεις των διατάξεων τήρησης αρχείων του νόμου περί ανταλλαγής εμπορευμάτων και των κανονισμών CFTC, όπως χρεώνεται.
«Όπως δείχνει αυτή η υπόθεση, η CFTC θα επιδιώκει συνεχώς τους αντιπροσώπους ανταλλαγής που δεν εκπληρώνουν τις υποχρεώσεις καταγραφής τους και θα υπάρξουν συνέπειες για την παραβίαση των εντολών CFTC, συμπεριλαμβανομένων των αυξημένων κυρώσεων», δήλωσε ο Διευθυντής Επιβολής του νόμου Ian McGinley. «Δεσμευόμαστε να θεωρούμε υπεύθυνους τους αντιπροσώπους ανταλλαγών όταν δεν συμμορφώνονται με τις ρυθμιστικές τους υποχρεώσεις και δεν συμμορφώνονται με τις υποχρεώσεις που επιβάλλονται από προηγούμενες εντολές CFTC».
Υπόβαθρο υπόθεσης
Τον Νοέμβριο του 2019, η CFTC υπέβαλε μια καταγγελία σύμφωνα με την οποία η Goldman απέτυχε να καταγράψει τις τηλεφωνικές γραμμές ενός γραφείου συναλλαγών και πωλήσεων για 20 ημερολογιακές ημέρες τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο του 2014, αφού το υλικό εγγραφής του δυσλειτουργούσε μετά από μια ενημέρωση κώδικα λογισμικού.
Η CFTC διέταξε την Goldman να καταβάλει αστική χρηματική ποινή 1 εκατομμυρίου δολαρίων και να σταματήσει τις παραβιάσεις των διατάξεων για την τήρηση αρχείων CFTC.
Η εντολή που καταχωρήθηκε σήμερα διαπιστώνει ότι, μετά την έκδοση της εντολής Νοεμβρίου 2019, η Goldman είχε επιπλέον αστοχίες τήρησης αρχείων, κατά παράβαση της διάταξης παύσης και παύσης της προηγούμενης εντολής. Συγκεκριμένα, η Goldman χρησιμοποίησε μια υπηρεσία προμηθευτή για την καταγραφή κλήσεων που πραγματοποιήθηκαν σε κινητές συσκευές. Ξεκινώντας τον Μάρτιο του 2020, η αυξημένη χρήση της υπηρεσίας καταγραφής του προμηθευτή κατά τη διάρκεια της πανδημίας οδήγησε σε αυξημένες αστοχίες στο υλικό του προμηθευτή. Ως αποτέλεσμα, η Goldman απέτυχε να καταγράψει και να διατηρήσει πλήρως χιλιάδες κλήσεις από φορητές συσκευές. Η Goldman ανακάλυψε το ζήτημα όταν διερεύνησε αναφορές για κακή ποιότητα κλήσεων από υπαλλήλους που χρησιμοποιούν την υπηρεσία ηχογράφησης. Μια ενδιάμεση επιδιόρθωση εφαρμόστηκε τον Μάιο του 2020 και το υλικό του πωλητή αντικαταστάθηκε με ένα εναλλακτικό σύστημα τον Σεπτέμβριο του 2020.
Ξεχωριστά, αρχής γενομένης από τον Μάρτιο του 2020, η Goldman άρχισε να χρησιμοποιεί λογισμικό από άλλον προμηθευτή που σχεδιάστηκε για να αναπαράγει την εμπειρία ενός ενσύρματου πυργίσκου συναλλαγών —μιας εξειδικευμένης εγκατάστασης τηλεφώνου που χρησιμοποιείται για τη διευκόλυνση των συναλλαγών— μέσω υπολογιστή.
Στα τέλη Μαΐου 2020, η Goldman ανακάλυψε ένα πρόβλημα λογισμικού όπου το σύστημα μερικές φορές απέτυχε να εγγράψει σωστά τον ήχο. Ως αποτέλεσμα, η Goldman απέτυχε να καταγράψει και να διατηρήσει πλήρως χιλιάδες κλήσεις. Μετά την εφαρμογή μιας ενδιάμεσης επιδιόρθωσης, μια μόνιμη επιδιόρθωση με τη μορφή ενημέρωσης λογισμικού ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο του 2022.
Η εντολή αναγνωρίζει τη συνεργασία της Goldman με την έρευνα της CFTC και επίσης αναγνωρίζει τις δηλώσεις της Goldman σχετικά με την αποκατάστασή της σε σχέση με αυτό το θέμα.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!