Σημαντική ανάκαμψη των πωλήσεών της αναμένει κατά το τρέχον έτος η Adidas, που στις αγορές της Κίνας και της Λατινικής Αμερικής θα ανέλθει ακόμη και στο 30%, έχοντας ανοίξει ξανά σχεδόν το 95% των καταστημάτων της που είχαν κλείσει λόγω των lockdown που επιβλήθηκαν στη διάρκεια της πανδημίας.
Η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών κατέγραψε στο δ΄τρίμηνο του 2020 πωλήσεις ύψους 5,55 δισ. ευρώ, ενισχυμένες κατά 1% σε προσαρμοσμένη βάση σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, έναντι εκτιμήσεων για πωλήσεις 5,47 δισ. ευρώ.
Αντίστοιχα, τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν στα 225 εκατ. ευρώ, έναντι εκτιμήσεων 202 εκατ. ευρώ.
Εντυπωσιακή άνοδο 43% κατέγραψαν οι online πωλήσεις, σε μία περίοδο που καταστήματα στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης ήταν κλειστά λόγω πανδημίας.
Η εταιρεία θα δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην επέκτασή της στην κινεζική αγορά, αναμένει διψήφια ανάπτυξη στην περιοχή ΕΜΕΑ (που πλέον περιλαμβάνει και τη Ρωσία) και μονοψήφια ανάπτυξης στις ΗΠΑ.
Τα καθαρά λειτουργικά έσοδα της εταιρείας αναμένεται να αυξηθούν μεταξύ 1,25 δισ. και 1,45 δισ. ευρώ, ενώ αναμένεται να απορροφηθεί πλήρως έως το 2023 το πλήγμα στα λειτουργικά κέρδη από την πώληση της Reebok την οποία η Adidas αποφάσισε να πουλήσει μετά από 15 χρόνια ώστε να καταστεί πιο ανταγωνιστική.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!