Ο Ίλον Μασκ αποκάλυψε σήμερα ότι η Apple έχει ως επί το πλείστον σταματήσει να διαφημίζεται στο Twitter. H Apple είναι η πιο υψηλού προφίλ εταιρεία που αποσύρει τις διαφημίσεις της από την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης λόγω ανησυχιών σχετικά με τις πολιτικές ελέγχου περιεχομένου υπό τον νέο ιδιοκτήτη της.
Η κίνηση ευθυγραμμίζει τον κατασκευαστή iPhone με έναν αυξανόμενο κατάλογο εταιρειών από την General Mills έως την πολυτελή αυτοκινητοβιομηχανία Audi που σταμάτησαν τη διαφήμιση στο Twitter μετά την εξαγορά 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων τον περασμένο μήνα.
«Η Apple έχει σταματήσει ως επί το πλείστον να διαφημίζεται στο Twitter. Μισούν την ελευθερία του λόγου στην Αμερική», είπε ο Μασκ σε ένα tweet. Αργότερα έκανε mention στον λογαριασμό Twitter του Διευθύνοντος Συμβούλου της Apple, Τιμ Κουκ , Tim Cook σε άλλο tweet, ρωτώντας «τι συμβαίνει εδώ;»
Ο Μασκ είπε «ναι» απαντώντας σε ερώτηση χρήστη σχετικά με το εάν η Apple απειλούσε την παρουσία του Twitter στο App Store.
Η Apple δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα για σχολιασμό.
Η πολυτιμότερη εταιρεία του κόσμου δαπάνησε περίπου 131.600 δολάρια σε διαφημίσεις στο Twitter μεταξύ 10 και 16 Νοεμβρίου, από 220.800 δολάρια μεταξύ 16 και 22 Οκτωβρίου, την εβδομάδα δηλαδή πριν ο Μασκ κλείσει τη συμφωνία με το Twitter, σύμφωνα με την εταιρεία μετρήσεων διαφημίσεων Pathmatics.
Ο Μασκ, που συστήνεται ως απολυταρχικός της ελευθερίας του λόγου, είχε πει νωρίτερα αυτό το μήνα ότι το Twitter είχε δει μια «μαζική» πτώση στα έσοδα και κατηγόρησε ομάδες ακτιβιστών για πίεση στους διαφημιστές. Οι πωλήσεις διαφημίσεων αντιπροσωπεύουν περίπου το 90% των εσόδων του Twitter.
Η πλατφόρμα επανέφερε τις τελευταίες ημέρες τον λογαριασμό του πρώην προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ, καθώς και της κωμικής Κάθι Γκρίφιν και της εκπροσώπου της Βουλής των ΗΠΑ, Μάρτζορι Τέιλορ Γκρινι .
Η επαναφορά του Τραμπ ώθησε έναν συνασπισμό ακτιβιστών για τα πολιτικά δικαιώματα να πει την περασμένη εβδομάδα ότι προέτρεπαν τους διαφημιστές του Twitter να εκδώσουν δηλώσεις σχετικά με την απόσυρση των διαφημίσεών τους από την πλατφόρμα.
Σε μια παρουσίαση για τους διαφημιστές τον Μάιο, ορισμένες διαφημιστικές εταιρείες και επωνυμίες ήταν ήδη επιφυλακτικές σχετικά με τις ανησυχίες ότι ο Μασκ θα περιόριζε τον έλεγχο περιεχομένου και την προστασία της ασφάλειας στην πλατφόρμα.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!