Στη δεύτερη θέση της κατάταξης των κατασκευαστών smartphone σκαρφάλωσε η κινεζική Xiaomi το δεύτερο τρίμηνο, ξεπερνώντας την Apple, σύμφωνα με νέα έκθεση της εταιρείας αναλυτών Canalys, που δημοσιεύει το CNBC.
Σύμφωνα με την έκθεση, στις παγκόσμιες αποστολές smartphone η Xiaomi είχε μερίδιο 17%, μπροστά από την Apple με μερίδιο 14% και πίσω από τη Samsung, η οποία παραμένει πρώτη με ποσοστό 19%.
«Η Xiaomi αναπτύσσει γρήγορα τις δραστηριότητές της στο εξωτερικό», ανέφερε ο διευθυντής της Canalys Research, Ben Stanton, τονίζοντας ότι οι αποστολές αυξήθηκαν κατά 300% σε ετήσια βάση στη Λατινική Αμερική και 50% στη Δυτική Ευρώπη.
Ο κινεζικός κατασκευαστής αναδείχτηκε «πρωταθλητής» στην ετήσια αύξηση των αποστολών smartphone με 83%, έναντι 15% για τη Samsung και 1% για την Apple. Ο Ben Stanton επισημαίνει ότι τα τηλέφωνα Xiaomi στοχεύουν στη μαζική αγορά με τη μέση τιμή να είναι κατά 75% χαμηλότερη από αυτή της Apple.
H εταιρεία με έδρα το Πεκίνο προσπαθεί πλέον να εισέλθει στη premium αγορά. Φέτος κυκλοφόρησε το Mi11 Ultra, ένα smartphone που ξεκινά από τα 5.999 γουάν (928 δολάρια), καθώς και το Mi Mix Fold των 9.999 γιουάν, που είναι το πρώτο πρώτο αναδιπλούμενο τηλέφωνο της εταιρείας.
Αυτές οι τιμές είναι καθοριστικές για την ανταγωνιστικότητα της Xiaomi έναντι της Apple και της Samsung στην κατηγορία premium. Επίσης, οι εγχώριοι αντίπαλοί της, Οppo και Vivo, προσπαθούν και αυτοί να εισέλθουν στην premium αγορά κινητών τηλεφώνων.
«Όλοι οι προμηθευτές αγωνίζονται σκληρά για να εξασφαλίσουν την προμήθεια εξαρτημάτων καθώς υπάρχουν ελλείψεις παγκοσμίως, αλλά η Xiaomi έχει ήδη θέσει τον επόμενο στόχο της: να εκτοπίσει τη Samsung από την πρώτη θέση», σημειώνει ο Stanton.
Η Xiaomi επωφελήθηκε από τις δυσκολίες με τις οποίες βρέθηκε αντιμέτωπη η Huawei, που κάποτε ήταν ο μεγαλύτερος παίκτης στην αγορά smartphone στον κόσμο, αλλά οι κυρώσεις των ΗΠΑ εμπόδισαν την εξασφάλιση σημαντικών προμηθειών, γεγονός που προκάλεσε πτώση στις πωλήσεις της.
Τέλος, ενώ τα smartphone εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της Xiaomi, η κινεζική εταιρεία προσπαθεί να εισέλθει σε νέες επιχειρηματικές περιοχές. Το Μάρτιο ανακοίνωσε τα σχέδιά της για την έναρξη μιας επιχείρησης ηλεκτρικών οχημάτων και μια επένδυση ύψους 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τα επόμενα 10 χρόνια.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!