Εξηγήσεις για το πρωτοφανές χθεσινό black out στους ιστότοπους πολλών ειδησεογραφικών μέσων σε όλο τον κόσμο, του Λευκού Οίκου και της Ντάουνιγκ Στριτ, έδωσε η Fastly, η εταιρεία cloud computing που ευθύνεται για την τεράστια βλάβη που έριξε τα συστήματα.
Σε ανακοίνωσή της σήμερα, αναφέρει ότι το πρόβλημα προκλήθηκε από σφάλμα λογισμικού (bug) όταν ένας από τους πελάτες της άλλαξε τις ρυθμίσεις του λογαριασμού του.
«Η βλάβη ήταν ευρεία και σοβαρή και λυπούμαστε πραγματικά για τις επιπτώσεις της στους πελάτες μας και σε όσους βασίζονται σε αυτούς», επεσήμανε η Fastly σε ανάρτησή της την οποία υπογράφει ο Νικ Ρόκγουελ, ανώτερο στέλεχος της εταιρείας. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι η εταιρεία θα έπρεπε να είναι προετοιμασμένη για το πρόβλημα αυτό.
Η Fastly τόνισε, ότι θα εξετάσει και θα δώσει εξηγήσεις για τους λόγους για τους οποίους δεν εντόπισε το σφάλμα του λογισμικού στη διάρκεια των ελέγχων που διεξήγαγε.
Η εταιρεία εξήγησε ότι το bug βρισκόταν σε μια ενημέρωση λογισμικού που έστειλε στους πελάτες της στις 12 Μαΐου και ενεργοποιήθηκε όταν ένας από τους πελάτες της έκανε αλλαγές στις ρυθμίσεις, προκαλώντας τη δυσλειτουργία του προγράμματος η οποία επηρέασε το 85% του δικτύου της Fastly.
Η εταιρεία εντόπισε το πρόβλημα ένα λεπτό αφού σημειώθηκε, στις 12:47 ώρα Ελλάδας και οι τεχνικοί της το έλυσαν στις 13:27. «Μέσα σε 49 λεπτά το 95% του δικτύου μας λειτουργούσε κανονικά», εξήγησε η Fastly.
Υπενθυμίζεται ότι η βλάβη έριξε τα συστήματα στους: Guardian, Financial Times, The New York Times, Le Monde, Bloomberg News, CNN, BBC Amazon, τον Λευκό Οίκο και την Ντάουνιγκ Στρίτ.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!