Μια μοναδική ευκαιρία για ταξίδια στην Ευρώπη ανοίγει για τους Αμερικανούς τουρίστες η ενδυνάμωση του δολαρίου ΗΠΑ έναντι του ευρώ, καθώς ενισχύει την αγοραστική τους δύναμη στη γηραιά ήπειρο.
«Η Ευρώπη αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για τους τουρίστες», δήλωσε πρόσφατα ο πρόεδρος της αμερικανικής Delta Airlines, Γκλεν Ουίλιαμ Χάουενσταϊν, κατά την παρουσίαση των τριμηνιαίων αποτελεσμάτων της εταιρείας. «Οι ταξιδιώτες διαπιστώνουν ότι, ιδιαίτερα στη Νότια Ευρώπη, ο καιρός είναι ευχάριστος ακόμη και τον χειμώνα, ενώ οι δρόμοι λιγότερο πολυσύχναστοι. Είναι λοιπόν μια ιδανική περίοδος για να την επισκεφθούν».
Αισιοδοξία
Αυτή η θετική τάση παρατηρείται και από τις υπόλοιπες μεγάλες αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ, οι οποίες κατέγραψαν ρεκόρ εσόδων το τελευταίο τρίμηνο. Οι μετοχές της United Airlines και της Delta Air Lines έφτασαν σε ιστορικά υψηλά, ενώ οι μετοχές της American Airlines παρουσίασαν πτώση λόγω ασθενέστερων οικονομικών προβλέψεων. Η εταιρεία προσπαθεί να αναστρέψει τη στρατηγική πωλήσεών της και να αντιμετωπίσει τα αυξημένα κόστη λειτουργίας.
Ακόμη και η American Airlines ωστόσο, παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει, αναγνώρισε τα οφέλη από την ενίσχυση του δολαρίου. «Το ισχυρό δολάριο θα ενισχύσει σίγουρα τη ζήτηση για ταξίδια προς την Ευρώπη αυτό το καλοκαίρι», σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλός της, Ρόμπερτ Άισομ, κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων.
Σε άνοδο
Το δολάριο έχει σημειώσει σημαντική άνοδο τους τελευταίους μήνες έναντι ενός καλαθιού νομισμάτων, συμπεριλαμβανομένου του ευρώ. Παρά τη μικρή πτώση του πρόσφατα, παραμένει περίπου 7% υψηλότερο από τα χαμηλά του περασμένου Σεπτεμβρίου. Αυτή η ισχυρή θέση έχει ενισχύσει τη δυναμική των διεθνών ταξιδιών, που βρίσκονται σε συνεχή άνοδο από το 2023, καθώς οι διασυνοριακές δαπάνες αυξήθηκαν ραγδαία μετά την πανδημία.
Επιπλέον, η αυξημένη ζήτηση για διατλαντικά ταξίδια οδήγησε πρόσφατα τη διοίκηση της United Airlines να προβεί στην εκτίμηση ότι η Ευρώπη εξελίσσεται από εποχιακό προορισμό σε προορισμό για όλο τον χρόνο. «Στο παρελθόν, η Ευρώπη δεν είχε καλή τουριστική απόδοση από τα μέσα Ιανουαρίου έως τα μέσα Μαρτίου. Ωστόσο, τώρα βλέπουμε εντελώς διαφορετικά αποτελέσματα, με πολλούς να επιλέγουν διακοπές στη Νότια Ευρώπη», δήλωσε ο εμπορικός διευθυντής της United, Άντριου Νοτσέλα.
Παράλληλα, οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες επικεντρώνονται όλο και περισσότερο σε premium υπηρεσίες, όπως μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια, ευέλικτα εισιτήρια και προτεραιότητα στην επιβίβαση, προσφέροντας στους επιβάτες μια αναβαθμισμένη ταξιδιωτική εμπειρία.
Με πληροφορίες από yahoo finance
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!