Η κίνηση ματ της Aegean με την επένδυση στην Volotea, την ισχυροποιεί ακόμη περισσότερο, καθώς θα έχει ένα σημαντικό ποσοστό σε μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες low cost αεροπορικές εταιρείες.
Η Volotea ταξιδεύει σε περισσότερα από 110 αεροδρόμια, διαθέτει 44 Airbus και απασχολεί περί τους 2.100 εργαζόμενους. «Πλέον θα έχει αρκετό καύσιμο στο ντεποζίτό της για να επεκτεθεί στην Ευρώπη και την Ελλάδα» είπε ο πρόεδρος της Aegean, κ. Ευτύχης Βασιλάκης, ο οποίος χθες ήταν... πανευτυχής.
Η αρχική επένδυση είναι 25 εκατ. ευρώ σε αύξηση κεφαλαίου ύψους 50 εκατ. ευρώ και απόκτηση του 13% για το 2024, αλλά και η δυνατοτητα υπό προϋποθέσεις, το πρώτο εξάμηνο του 2025, να προχωρήσει με επιπλέον συμμετοχή 25 εκατ. με το ποσοστό να ανεβαίνει στο 21%. Η συνεργασία περιλαμβάνει την ανάπτυξη δρομολογίων από περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας 9αρχή γενομένης από Ρόδο και Κρήτη) προς τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία, προσφέροντας νέες δυνατότητες στον ελληνικό τουρισμό να προσελκύσει επισκέπτες από αυτές τις αγορές.
Οι δύο αεροπορικές εταιρείες είχαν ήδη συνεργασία τριών ετών και αποφάσισαν να την επεκτείνουν. Το ποιος έκανε πρόταση σε ποιον δεν το αποκάλυψαν, αλλά ο κ. Βασιλάκης εξήγησε γιατί επένδυσε στην ισπανική low cost εταιρεία. «Λεφτά υπάρχουν... Έχουμε άνω των 700 εκατ. ευρώ ταμειακά διαθέσιμα και αποφασίσαμε από το να μένουν στην τράπεζα να επενδύσουμε 25 εκατ. ευρώ». Άλλωστε ο επικεφαλής της ελληνικής εταιρείας δεν προσβλέπει σε άμεσο κέρδος, αλλά χτίζει για το μέλλον. Η κίνηση αυτή μπορεί να φέρει σημαντικές υπεράξιες στους μέτοχους της. Ειδικά από τη στιγμή που η Volotea εξετάζει μια πιθανή δημόσια προσφορά μετοχών,με την εισαγωγή της στο ισπανικό χρηματιστήριο στα επόμενα δύο με τρία χρόνια.
►Διαβάστε επίσης: Επενδύει 25 εκατ. ευρώ στη Volotea για το 13%
Σε μια συνέντευξη Τύπου, που τα χαμόγελα περισσεύαν, αφού και οι δύο πλευρές πήραν αυτό που ήθελαν, όταν οι κ. Βασιλάκης και Γερογιάννης ερωτήθηκαν αν η Aegean θα υιοθετήσει τη στρατηγική της Volotea ή το αντίστροφο, απάντησαν με χιούμορ: «Δεν αλλάζει κάτι, οι δύο εταιρείες θα συνεχίσουν να λειτουργούν ξεχωριστά, όπως πριν.... Άλλωστε, ούτε η δική μου γυναίκα ούτε του κ. Γερογιάννη μας επιτρέπουν να μετακομίσουμε στην Ισπανία», είπε ο κ. Βασιλάκης.
Πάντως είναι προφανές ότι ο κ. Βασιλάκης, με το δαιμόνιο επιχειρηματικό ένστικτο δεν θα μείνει σε αυτό που ανακοινώθηκε χθες, αν και δεν αποκάλυψε τις περαιτέρω προθέσεις του. Ερωτώμενος αν θα υπάρξει επέκταση της Aegean σε άλλα δρομολόγια πέρα από τον ατλαντικό (ΗΠΑ), ο ισχυρός άντρας απάντησε αστιευόμενος «Θα αφήσω και κάτι για τον επόμενο πρόεδρο της Aegean... Δεν θα τα κάνω όλα εγώ... και δεν θα είμαι για πάντα πρόεδρος εγώ», είπε και έφυγε για τη σουίτα του 7ου ορόφου του πολυτελούς ξενοδοχείου στο Σύνταγμα. Και μην πάει το μυαλό σας στο πονηρό, έσπευσε να ενημερώσει μέσω τηλεδιάσκεψης όσους Ισπανούς δημοσιογράφους, δεν έφερε μαζί του ο ιδρυτής της Volotea, κ. Κάρλος Μουνιόθ. Ο τελευταίος δεν σταμάτησε να επισημαίνει πόσο σημαντική είναι αυτή η συνεργασία, ειδικά μετά τη χαμένη ευκαιρία με την Iberia.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!