Νέα
  • ΓΔ: 1397.63 +0.93%
  • Τζίρος: 80,16 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

MAC - Viva Glam: Με πρωταγωνίστρια την Ελένη Φουρέιρα αλλάζουν τον κόσμο - Φιλανθρωπία και Ομορφιά

Τα κραγιόν της MAC Cosmetics λίγο πολύ όλες οι κυρίες τα γνωρίζουν. Όμως τα τέσσερα lip stick της σειράς Viva Glam, και τη φιλανθρωπική δράση που κρύβεται πίσω τους, λίγοι. Τα έσοδα από τις πωλήσεις των συγκεκριμένων προϊόντων μακιγιάζ πηγαίνουν σε προγράμματα και οργανώσεις που υποστηρίζουν τα δικαιώματα των οροθετικών. Από την αρχή του διεθνούς προγράμματος, 30 χρόνια πριν, έχει συγκεντρωθεί πάνω από μισό δισ. για φιλανθρωπίες.

Φέτος η Mac κάνει ένα βήμα παραπάνω. Στηρίζει τη Θετική Φωνή, τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό και την Aegean rebreath, τον οργανισμό που εργάζεται στοχευμένα για να προστατεύσει και αναβαθμίσει το θαλάσσιο περιβάλλον.

Το  makeup brand, που υποστηρίζει την ελευθερία της έκφρασης και κάθε εκδοχή της ομορφιάς ανεξαρτήτως φύλου, γένους και ηλικίας, χρησιμοποιεί κορυφαίους καλλιτέχνες στο εξωτερικό για την καμπάνια. Στην Ελλάδα συναντά την καταξιωμένη performer και πρέσβειρα των ίδιων αξιών, Ελένη Φουρέρια σε μια εμβληματική ταινία που συμπίπτει με τα 30α γενέθλιά του Viva Glam. 

«Δεν είναι μόνο 4 κραγιόν to Viva Glam, ξεκίνησε ως μια πορσπάθεια να υποστηρίξουν την έρευνα για το AIDS. Πολλοί καλλιτέχνες έχουν συνδεθεί με την καμπάνια. Στη χώρα μας το πρόγραμμα, δεν είναι γνωστό και θέλουμε περισότεροι καταναλωτές να το μαθουν να το αγκαλιάσουνκαι να το κάνουν μεγαλύτερο» τόνισε η Σοφία Μουσδράκα, Brand General Manager M·A·C & Bobbi Brown Balkans.

«Το πρόγραμμα στηρίζεται στις εισπράξεις από τις πωλήσεις και το ποσό πηγαίνει σε δωρεές. Περιμένουμε να γίνει μεγαλύτερο για να κάνουμε κι εμείς μεγαλύτερα πράγματα» συνέχισε η κ. Μουσδράκα, δηλώνοντας πόσο περήφανη ειναι για αυτή την ταινία με κεντρική ηρωίδα την Ελένη Φουρέιρα. «Δεν είναι make up ταινία, είναι ηχηρή δήλωση στην αγάπη, τη δικαιοσύνη, την ευθύνη απέναντι στον πλανήτη».

Η Ελένη Φουρέιρα δεν προετοίμασε τον λόγο της, άλλωστε ενστερνίζεται όλες αυτές τις ιδέες,της προσφοράς και της φιλανθρωπίας. Δήλωσε μεγάλη χαρά για τη συνεργασία. «Νιώθω μεγάλη τιμή και συγκίνηση που είμαι μέρος σε αυτό το project. Στόχος να προωθήσουμε αυτήν την ενέργεια που έχει να να κάνει με την ανθρωπότητα και την ισότητα, να προσφέρουμε σε όλους αυτούς τους οργανισμούς που το έχουν ανάγκη». 

4 εμβληματικά κραγιόν, 4 πυλώνες

Φέτος τα τέσσερα lip stick της σειράς Viva Glam στηρίζουν τη διαφορετικότητα (VIVA HEART) και το περιβάλλον (VIVA PLANET). Η πρώτη συνεργασία αφορά τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό «Θετική Φωνή», που υποστηρίζει τα δικαιώματατων οροθετικών. Με τη δωρεά θα στηριχθούν ταcheck point για τον περιορισμό του ιού.

Η δεύτερη συνεργασία αφορά την Aegean rebreath, η οποία υιοθετεί το νησί Σπετσών με σκοπό την προστασία του θαλάσσιου χώρου και των παράκτιων ζωνών του νησιού, που δοκιμάζεται από τον τουρισμό.

Η ιστορία του Viva Glam

Το Viva Glam δημιουργήθηκε το 1994, όταν οι ιδρυτές της MAC Frank Toskan και Frank Angelo έψαξαν να βρουν έναν τρόπο να συνδυάσουν το πάθος τους για το μακιγιάζ με το ενδιαφέρον τους για την κοινότητά τους, η οποία είχε καταστραφεί από την ασθένεια επιδημία του AIDS.. Έτσι γεννήθηκε το MAC AIDS Fund και, μαζί με αυτό, το πρώτο κραγιόν Viva Glam και η πρώτη του καμπάνια, με πρωταγωνίστρια καμία άλλη από τη RuPaul. Τριάντα χρόνια αργότερα, το Viva Glam έχει συγκεντρώσει πάνω από μισό δισεκατομμύριο δολάρια για την έρευνα για το AIDS και τώρα επεκτείνει το πεδίο εφαρμογής της αποστολής του για τη συγκέντρωση κεφαλαίων για την υποστήριξη της ισότητας των φύλων, των φυλών και του περιβάλλοντος.

 

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ