Την ολοκλήρωση ψηφιακού έργου με στόχο την προσφορά σύγχρονων και εξατομικευμένων υπηρεσιών επικοινωνίας, ενημέρωσης και αυτοματοποιημένης διαχείρισης αιτημάτων στους πελάτες της ανακοίνωσε σήμερα η Intrum.
Στο επίκεντρο της εξυπηρέτησης που παρέχει η Intrum βρίσκεται η διαδικτυακή πλατφόρμα My Intrum Portal εφαρμόζοντας την άμεση και προσωποποιημένη επικοινωνία για την ενημέρωση των οφειλετών με διαφάνεια, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.
Όπως ανακοινώθηκε, με την εγγραφή τους στο My Intrum Portal, οι οφειλέτες μπορούν με ευκολία, άνεση και ασφάλεια, από τον υπολογιστή ή το κινητό τους τηλέφωνο, να:
- Ενημερώνονται και να παρακολουθούν τις οφειλές τους σε πραγματικό χρόνο
- Έχουν άμεση πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες για την απαίτησή τους (όπως είναι υπόλοιπο οφειλής, ημερομηνία και ποσό επόμενης δόσης, κωδικός πληρωμής, διάρκεια δανείου κ.ά.)
- Υποβάλλουν ηλεκτρονικά, χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες, αιτήματα προς το Κέντρο Εξυπηρέτησής της Intrum (Customer Support Center)
Επιπλέον, με την υπηρεσία ηλεκτρονικής υπογραφής (e-Signature) που εφαρμόζεται εδώ και δύο χρόνια από την Intrum, οι οφειλέτες έχουν τη δυνατότητα να υπογράφουν τη σύμβαση ρύθμισης ηλεκτρονικά, χωρίς να απαιτείται η φυσική μετάβαση σε σημείο εξυπηρέτησης.
Στο πλαίσιο των βελτιωμένων υπηρεσιών εξυπηρέτησης, τα γραπτά αιτήματα των δανειοληπτών -που υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο site της Intrum μέσω της ειδικής φόρμας αιτημάτων ή μέσω του My Intrum Portal- απαντώνται κατά μέσο όρο εντός 11 ημερών από εξειδικευμένη ομάδα εξυπηρέτησης. Όσον αφορά την τηλεφωνική επικοινωνία, το 90% των εισερχόμενων κλήσεων απαντάται εντός δευτερολέπτων ενώ συνολικά το 98% των κλήσεων απαντάται εντός της ίδιας ημέρας.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!