Η διατήρηση της ανοδικής πορείας των αποτελεσμάτων της, μέσα από την ανάπτυξη τόσο του δικτύου λιανικής και ηλεκτρονικής πώλησης όσο και του δικτύου χονδρικής πώλησης προϊόντων, με έμφαση στο brand της Calvin Klein, αποτελεί τον βασικό στόχο της εταιρείας παραγωγής και εμπορίας ειδών ένδυσης και υπόδησης, Sarkk, για τη φετινή χρονιά.
Όπως αναφέρεται στις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις, σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, φαίνεται ότι τα κέρδη προ φόρων κατά τη χρήση του 2023 θα διαμορφωθούν σε υψηλότερα επίπεδα από την προηγούμενη χρονιά, ενώ στο πεντάμηνο του 2023 έχει ξεπεραστεί ο τζίρος που είχε προϋπολογιστεί.
Τα σημαντικότερα γεγονότα που αναμένεται να επηρεάσουν την πορεία της εταιρείας είναι:
- Η πορεία της ελληνικής οικονομίας που επηρεάζει τη ζήτηση.
- Ενδεχόμενη αρνητική εξέλιξη της αγοράς λόγω της αύξησης του πληθωρισμού και κυρίως του κόστους της ενέργειας, οδηγούμενα κυρίως από την πολεμική σύρραξη στην Ουκρανία.
►Διαβάστε επίσης: Χατζηθεοδοσίου (ΕΕΑ): Εχουμε απόλυτη ανάγκη μία νέα πορεία με αναπτυξιακό πρόσημο
Πλάνο ανάπτυξης δικτύου
Το πλάνο ανάπτυξης του δικτύου λιανικής για το 2023 προχωρά βάση προγράμματος, με την υπογραφή Εμπορικής Σύμβασης τον Απρίλιο με την εταιρεία ΤΑΛΙΜΑ για λειτουργία νέου FSS καταστήματος Calvin Klein στο εμπορικό κέντρο Metro Mall στον Άγιο Δημήτριο.
Επίσης, σύμφωνα με το business plan για το 2023, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε αποπληρωμή των ομολογιακών δανείων με τα συνδεδεμένα μέρη της, αντικαθιστώντας τα προσωρινά με βραχυπρόθεσμο δανεισμό, με σκοπό την αναδιάρθρωση του μακροπρόθεσμου δανεισμού της κατά τη διάρκεια του φετινού έτους.
Τέλος η Sarkk υπέγραψε τον περασμένο Απρίλιο την ανανέωση των Franchise και Distribution agreements για την επόμενη πενταετία (2023-2027) τόσο για το Brand της Tommy Hilfiger όσο και για αυτό της Calvin Klein.
Μεγάλη αύξηση τζίρου και κερδών το 2022
Αναφορικά με την πορεία της εταιρείας την περασμένη χρονιά, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε περίπου €85 εκατ. σημειώνοντας αύξηση 37%, η οποία οφείλεται στην ανάπτυξη του δικτιού λιανικής και χονδρικής καθώς και στην δυναμική ανάπτυξη του νεότερου brand Calvin Klein.
Το μικτό κέρδος διαμορφώθηκε σε €34,86 εκατ., παρουσιάζοντας αύξηση 35,5%, ενώ σημαντική αύξηση, της τάξης του 43%, κατέγραψαν τα προ φόρων κέρδη τα οποία ανήλθαν σε €13,86 εκατ. με την τελική κερδοφορία να κλείνει στα επίπεδα των €10,55 εκατ.
►Διαβάστε επίσης: KPMG: Συγκρατημένη αισιοδοξία στον κατασκευαστικό κλάδο, σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα
Ανακαινίσεις καταστημάτων - ecommerce
Το 2022, η Sarkk στο πλαίσιο βελτίωσης και ανάπτυξης του δικτύου της διενέργησε τις εξής σημαντικές επενδύσεις, με έμφαση στην ανακαίνιση καταστημάτων και στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού της εμπορίου:
- Ανακαίνιση του καταστήματος Calvin Klein Outlet στο Εμπορικό Κέντρο One Salonica στη Θεσσαλονίκη τον Ιούνιο του 2022
- Ανακαίνιση του FSS καταστήματος Tommy Hilfiger στη Γλυφάδα τον Αύγουστο του 2022
- Ανακαίνιση του MSW corner της Tommy Hilfiger στο εμπορικό κατάστημα Attica Citylink τον Δεκέμβριο του 2022
- Λειτουργία δύο νέων ηλεκτρονικών καταστημάτων (Tommy Hilfiger και Calvin Klein) τα οποία υποστηρίζουν εξ αποστάσεως πωλήσεις στους καταναλωτές της Κύπρου μέσω του ενωσιακού καθεστώτος (εφαρμογή One Stop)
- Διακοπή λειτουργίας του FSS Τommy Hilfiger στην Τσιμισκή
Σημειώνεται ακόμη ότι τον Οκτώβριο του 2022, η εταιρεία διέκοψε τη λειτουργία του FSS καταστήματος Tommy Hilfiger της οδού Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη. Το μισθωτήριο συμβόλαιο του καταστήματος που έληγε στις 31/10/2022 δεν ανανεώθηκε, οπότε η Sharkk προχώρησε στη διακοπή λειτουργίας του υποκαταστήματος.
Το αγοραστικό κοινό, εξυπηρετείται από το εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos, στα Μουδανιά Θεσσαλονίκης καθώς και από το Shop in Shop κατάστημα που διατηρεί η εταιρεία στο Εμπορικό Κέντρο Attica στην Τσιμισκή. Οι υπάλληλοι του καταστήματος απορροφήθηκαν προσωρινά στα δύο παραπάνω σημεία, ενώ η εταιρεία βρίσκεται σε αναζήτηση νέου σημείου λιανικής πώλησης στην περιοχή.
►Διαβάστε επίσης: Σ. Εφραίμογλου: Η κυβέρνηση να προχωρήσει σε ριζικές αλλαγές
Το προφίλ της εταιρείας
Η Sarkk ΑΒΕΕ ιδρύθηκε το 1998 και εδρεύει στο Χαλάνδρι Αττικής. Το κύριο αντικείμενό της είναι η παραγωγή και εμπορία ειδών ενδύσεως και υποδήσεως. Δραστηριοποιείται κυρίως στο κλάδο εμπορίας μέσω χονδρικού και λιανικού δικτύου καθώς και ηλεκτρονικών καταστημάτων. Τα εμπορευόμενα προϊόντα αφορούν ένδυση, υπόδηση, αξεσουάρ, αρώματα, γυαλιά ηλίου και ρολόγια.
Πελάτες της είναι: έμποροι που διατηρούν καταστήματα λιανικής ή και ηλεκτρονικά καταστήματα και εμπορεύονται τα προϊόντα Tommy Hilfiger και Calvin Klein (πχ. Αττικά Πολυκαταστήματα, Hondos, Cosmos Sport,, Γενική Εμπορική Ηλεκτρονικού Εμπορίου, United Projects, Labrini, Αφοί Πετρίδη κλπ.) καθώς και όλοι οι πελάτες λιανικής που συναλλάσσονται απευθείας στα καταστήματα της εταιρείας ή και στις επίσημες ιστοσελίδες των e-shop της.
Το δίκτυο πωλήσεων του Ομίλου, ως αποκλειστικός διανομέας των προϊόντων Tommy Hilfiger και Calvin Klein, γεωγραφικά καλύπτει όλες τις περιοχές της Ελλάδας καθώς και την Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία, Αλβανία, Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας και τη Μολδαβία (μόνο Tommy Hilfiger).
Διαθέτει συνολικά 24 καταστήματα στην Ελλάδα και 4 στη Βουλγαρία.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!