Η Βιομηχανία Γάλακτος ΚΡΙ ΚΡΙ πραγματοποίησε σειρά παρουσιάσεων σε θεσμικούς επενδυτές και αναλυτές, στο πλαίσιο του 1ου Mid Cap Roadshow της Γενεύης, που διοργάνωσε το Χρηματιστήριο Αθηνών την 13η Ιουνίου 2023.
Μεταξύ άλλων τα στελέχη της σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας στάθηκε στην υψηλή μέση ανάπτυξη της τάξης του 16,2% που “τρέχει” η εταιρεία την τελευταία πενταετία, βάζοντας τον πήχη του τζίρου για τη φετινή χρονιά στα €200 εκατ. (+16,4% από πέρυσι) και των EBIT στα €24,8 εκατ. (από €4 εκατ. το 2022) με το αντίστοιχο περιθώριο να ανεβαίνει στο 12,4% από 2,3% πέρυσι.
Στραγγιστό
Αναφορικά με τον τομέα του γιαουρτιού, η εταιρεία εστιάζει στο στραγγιστό.
Προς αυτή την κατεύθυνση συνεχίζει σταθερά να επενδύει σε νέες τεχνολογίες για να βελτιώσει την ποιότητα των παραγόμενων προϊόντων, ενώ δίνει έμφαση και στο marketing-προωθητικές ενέργειες.
Καινοτομία
Ο δεύτερος στρατηγικός πυλώνας ανάπτυξης αφορά στο λανσάρισμα καινοτόμων προϊόντων, κάνοντας χαρακτηριστικά αναφορά στα:
- High protein Super Spoon
- Forever Young super Spoon
- Χωρίς λακτόζη
Προϊόντα για βρέφη και μικρά παιδιά
Παράλληλα δίνεται ιδιαίτερο βάρος σε προϊόντα που απευθύνονται σε βρέφη και μικρά παιδιά.
Στην πρώτη κατηγορία η εταιρεία διαθέτει ισχυρή παρουσία, ενώ στη δεύτερη είναι leader.
Παγωτό
Στην κατηγορία του παγωτού, η οποία αναπτύχθηκε με 54,8% στο α’ τρίμηνο του 2023, σημειώθηκε ότι η ΚΡΙ ΚΡΙ:
- είναι η μοναδική ελληνική εταιρεία με εθνικό δίκτυο πωλήσεων
- επεκτείνει το δίκτυο διανομής προσθέτοντας νέα σημεία πώλησης
- διατηρεί υψηλή κερδοφορία
- συνεργάζεται με πολύ γνωστές ελληνικές εταιρείες
Η στρατηγική της γαλακτοβιομηχανίας εκτός Ελλάδας εστιάζει στο Greek Frozen Yogurt και σε PL παγωτά σε niche κατηγορίες.
Εξωστρέφεια
Στις παρουσιάσεις έγινε αναφορά και στην έντονη εξωστρέφεια της εταιρείας, καθώς το 50% των πωλήσεών της (€81 εκατ.) προέρχεται από το εξωτερικό.
Η ΚΡΙ ΚΡΙ έχει παρουσία σε 42 χώρες, με την πιο σημαντική να είναι σε:
- Ιταλία: 36,0%
- Ην. Βασίλειο: 35,0%
- Ιρλανδία: 3,5%
- Σουηδία: 3,2%
- Άλλες χώρες: 22,3%