Μετά από μία ιδιαίτερα ανοδική πορεία τη διετία 2020-2021, η Sonel κατάφερε πέρυσι να συγκρατήσει τον τζίρο της στα υψηλά επίπεδα που διαμορφώθηκε εν μέσω πανδημίας, διατηρώντας τον ίδιο στόχο και για φέτος, σε μία χρονιά που χαρακτηρίζεται από μεγάλες πληθωριστικές πιέσεις.
Όπως αναφέρει στην «Ημερησία» η chief operation officer (COO) της Sonel, Νέλλη Ιωακειμοπούλου, το 2020 εμφάνισε ανάπτυξη 25% και την αμέσως επόμενη χρονιά άνοδο των πωλήσεων κατά 8%, καθώς υπήρξε πολύ μεγάλη ζήτηση για τις υπηρεσίες της εταιρείας. Την περίοδο αυτή ξεκίνησε συνεργασία με την εταιρεία Οικογένεια Χριστοδούλου και πιο συγκεκριμένα τους χυμούς της ΒΙΤΟΜ, καθώς και με την οικογένεια Χαλβατζή (λαχανικά, σαλάτες κ.ά.).
►Διαβάστε επίσης: 3άλφα: Εβαλε τα όσπρια σε συσκευασία και έγινε leader στην αγορά – Τα νέα λανσαρίσματα
Παράλληλα, όπως υπογράμμισε η κα Ιωακειμοπούλου, ξεκίνησε ένα νέο κανάλι με μεγάλα key accounts σε μεγάλες αλυσίδες super market, αναλαμβάνοντας την παραγγελιοληψία και παράδοση κατάστημα-κατάστημα, πηγαίνοντας ακόμη και στις κεντρικές αποθήκες ορισμένων retailers.
Πρόκειται για τις αλυσίδες:
- ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός
- Bazaar
- Ok Anytime Markets
- Market in
- Γαλαξίας
Νέο τεχνολογικό εργαλείο
Η COO της Sonel αναφέρθηκε και στο νέο τεχνολογικό εργαλείο, το Sales Force Automation της Regate, το οποίο "μας δίνει σημαντικές πληροφορίες που εξυπηρετούν τόσο τις δικές μας ανάγκες, όσο και αυτές των προμηθευτών μας".
Μεταξύ αυτών αφορούν:
- την αυτοματοποιημένη παραγγελιοληψία
- την εφαρμογή εμπορικής πολιτικής ανά πελάτη
- την οργάνωση των δρομολογίων
- την παρακολούθηση των επισκέψεων και των αποθηκών
Σε αρκετές περιπτώσεις, χάρη στην τεχνολογία, «καταφέραμε να μειώσουμε το χρόνο παράδοσης των προϊόντων σε 24 από 48 ώρες προηγουμένως», τόνισε.
Από το 2021, η Sonel άρχισε να δίνει μεγαλύτερη προσοχή στα μικρότερα σημεία πώλησης, βλέποντας και τις αλλαγές στις συνήθειες του καταναλωτή, ο οποίος πλέον «πήγαινε 2-3 φορές την εβδομάδα για τα ψώνια του». Έτσι, η εταιρεία εστίασε περισσότερο στο σημείο που βρίσκεται το κατάστημα, στα προϊόντα, στα νέα λανσαρίσματα κ.ο.κ.
►Διαβάστε επίσης: Τα μερίδια στην προμήθεια ρεύματος - Στο 59,49% η ΔΕΗ
Επενδύσεις
Πέρυσι, η εταιρεία προχώρησε σε επενδύσεις που σχετίζονταν με:
- αλλαγές στις αποθήκες – σε υφιστάμενα συστήματα της Regate και της Mantis
- τριπλασιασμό των ψυκτικών χώρων
- αγορά φορτηγών
- προσλήψεις νέου προσωπικού.
Τροφοδοσία των dark stores της Alfa Διανομές
Η κα Ιωακειμοπούλου υπογράμμισε την εξυπηρέτηση εκ μέρους της Sonel ηλεκτρονικών πλατφορμών και πιο συγκεκριμένα της efood, τροφοδοτώντας τα 23 hubs (dark stores) της Alfa Διανομές, της εταιρείας δηλαδή του ομίλου Μούχαλη που εξαγοράστηκε πέρυσι από την Delivery Hero.
►Διαβάστε επίσης: ΦΑΓΕ: Εκτοξεύτηκαν τα κέρδη λόγω ανατιμήσεων
Τα φετινά σχέδια
Για τη φετινή χρονιά, η εταιρεία στήνει ένα νέο project με την Coral (του ομίλου Motor Oil), αναλαμβάνοντας την τροφοδοσία των περίπου 350 ιδιολειτουργούμενων πρατηρίων της εταιρείας με ξηρό και ψυχόμενο φορτίο για τις ανάγκες των Smart Shops.
Παράλληλα, η Sonel συνεχίζει τη συνεργασία για τα προϊόντα της Unilever (π.χ. Lipton), τα οποία από 1/3/2023 ανέλαβε η Β.Σ. Καρούλιας. Μάλιστα, υπάρχει προοπτική περαιτέρω ανάπτυξη της συνεργασίας με την Καρούλιας και σε άλλους τομείς όπως π.χ. κρασιά και αλκοολούχα.
Τέλος, εντός του β’ τριμήνου η Sonel θέλει να μπει και στο κανάλι του HoReCa, ξεκινώντας με επιλεκτικές συνεργασίες σε εστιατόρια, ταχυφαγεία και ξενοδοχεία στην Αττική.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!