Μία από τις startup τις οποίες πιστεύει πολύ το Uni.Fund και για τον σκοπό αυτό την χρηματοδοτεί είναι η bespot. Πρόσφατα η εταιρεία αυτή εξασφάλισε νέα κεφάλαια από το fund προκειμένου να εξελίξει τις λύσεις της στην Ελλάδα αλλά και σε αγορές του εξωτερικού.
Ο co-founder & general manager της εταιρείας, Λέων Γαβαλάς, σημειώνει στο imerisia.gr πως «με τα κεφάλαια αυτά, στόχος είναι να επεκτείνουμε την παρουσία μας στην Ελλάδα αλλά και σε κάποιες χώρες του εξωτερικού, όπου ήδη έχουμε πελάτες, όπως είναι η Ιρλανδία, η Ιταλία, οι ΗΠΑ και το Μαρόκο».
Ειδικότερα σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, ο κ. Γαβαλάς υπογράμμισε ότι «από τα περίπου 5.500 καταστήματα με τα οποία συνεργαζόμαστε σήμερα, στόχος μας είναι να προσθέσουμε ακόμη 5.000 μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού».
Πρόσθεσε χαρακτηριστικά πως «εντός του 2021 οι λύσεις μας θα αναβαθμίσουν την αγοραστική εμπειρία, με την παροχή εξατομικευμένων ψηφιακών υπηρεσιών, Augmented Reality εμπειριών και χρήσιμων χωρικών πληροφοριών σε 10.000 εμπορικά καταστήματα».
Λύσεις και για «μικρούς»
Εκτός από τους μεγάλους ομίλους του λιανεμπορίου με τους οποίους συνεργάζεται, η bespot παρουσιάζει στον 3ο κύκλο του Athens Digital Lab, σε συνεργασία με τον δήμο Αθηναίων και τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών, λύσεις για χιλιάδες μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο λιανεμπόριο.
Γενικότερα η εταιρεία παρέχει λύσεις για:
- Λιανεμπόρους
- Προμηθευτές αγαθών
- HoReCa
- Δήμους & Συλλόγους
Χωρίς ανταγωνιστή στην Ελλάδα
Την τελευταία διετία η bespot έχει καταφέρει να αναπτύξει σημαντική τεχνογνωσία και να δημιουργήσει τεχνολογικές λύσεις παγκόσμιας κλάσης που αξιοποιούν δεδομένα τοποθεσίας και υποστηρίζουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό του λιανεμπορίου. Μάλιστα, σύμφωνα με τον κ. Γαβαλά, σε εγχώριο επίπεδο δεν υπάρχει κάποιος άλλος ανταγωνιστής για τις υπηρεσίες τις οποίες προσφέρει η bespot.
Σημειώνεται ότι η bespot χρησιμοποιεί ανεπτυγμένες τεχνικές τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence) και επιχειρηματικής αναλυτικής (Business Analytics) και αναπτύσσει ευφυείς λύσεις εντοπισμού θέσης για επιχειρήσεις στον κλάδο του λιανικού εμπορίου, της εστίασης και του τουρισμού, καλύπτοντας τις ανάγκες, τόσο μικρών καταστημάτων, όσο και επιχειρήσεων με μεγάλες εγκαταστάσεις, καθώς και Δημόσιων Φορέων.
Η προσθήκη της Shopmind
H πλατφόρμα της bespot δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις να έχουν πρόσβαση σε ζωντανά στατιστικά στοιχεία που σχετίζονται με φυσικές τοποθεσίες, καταστήματα, τις δραστηριότητες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών σε αυτά, προσφέροντας τη δυνατότητα στους λιανέμπορους να κατανοήσουν καλύτερα τους επισκέπτες τους με τη χρήση δεδομένων από τρίτες πηγές.
Επιπλέον, στις λύσεις της bespot εντάσσεται, πλέον, η πλατφόρμα ανάλυσης αγοραστικών δεδομένων, Shopmind –η οποία εξαγοράστηκε πρόσφατα από την bespot - η οποία αξιοποιείται από κορυφαίες εταιρείες στον κλάδο του λιανικού εμπορίου ηλεκτρονικών, ένδυσης και ταχυκίνητων προϊόντων στην Ελλάδα και την Ευρώπη. Μέσω του "Shopmind Insights", οι εταιρείες έχουν πρόσβαση σε τάσεις επισκεψιμότητας, live heatmaps, περσόνες πελατών, προτιμήσεις καταναλωτών και άλλες πληροφορίες σχετικά με τα φυσικά καταστήματα και τα brands.
Εφαρμογή για τις ουρές στα σούπερ μάρκετ
Θυμίζουμε ότι μέσα στην πανδημία, η start up πρόσθεσε στις υπηρεσίες της και πληροφορίες εκτιμώμενης και live κίνησης στα super markets, καθώς και στοιχεία για την ουρά αναμονής εισόδου. Πρόκειται για μία εφαρμογή η οποία σε αρκετά καταστήματα δίνει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, ενώ στα υπόλοιπα χρησιμοποιούνται προβλέψεις με βάση ιστορικά δεδομένα κίνησης, είτε δικά της, είτε από τρίτες πηγές (π.χ. Google). Ο σκοπός της εφαρμογής ήταν να ενισχύσει την προσπάθεια περιορισμού της εξάπλωσης του κορονοϊού και να αποφευχθεί ο συνωστισμός στα καταστήματα.
Επιβράβευση
Από την άλλη πλευρά, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα οι χρήστες μπορούν να ανακαλύψουν rewards και να ανταμείβονται από brands και καταστήματα στα spots, που ήδη επισκέπτονται. Κάθε φορά που οι χρήστες ανοίγουν το bespot στα επιλεγμένα σημεία, μπορούν να ανακαλύψουν μια επιβράβευση. Σημειώνεται ότι οι χρήστες του app έχουν κερδίσει δωροεπιταγές και εκπτωτικά κουπόνια σε καταστήματα όπως: Apivita, ΑΒ, Attica, Netflix, Cosmos Sport, La redoute, Myshoe, Parex, Spartoo κ.ά.
To δώρο επιβράβευσης του χρήστη έχει μορφή ψηφιακού κουπονιού και είναι έτοιμο προς εξαργύρωση, είτε στο σημείο όπου αυτός βρίσκεται ή σε κοντινά καταστήματα. Κάθε κουπόνι έχει μοναδικό κωδικό και δυναμικό χρόνο εξαργύρωσης. Παράλληλα, ακόμα κι εάν κάποιος δεν κερδίσει κάποιο δώρο για τα κοντινά σημεία, συλλέγει πόντους, τους οποίους μπορεί να εξαργυρώσει ανά πάσα στιγμή, σε μια ποικιλία από προνόμια και δωροεπιταγές. Η εφαρμογή “κατεβαίνει” δωρεάν από το Αpp Store και από το Google Play .
Λίγα λόγια για το Uni.Fund
To Uni.Fund ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2018 με προσανατολισμό στην καινοτομία (Innovation Window) και τη μεταφορά τεχνολογίας (Technology Transfer). Σκοπός του είναι η αξιολόγηση και χρηματοδότηση επιχειρήσεων σε pre-seed και seed στάδια που δραστηριοποιούνται στον χώρο της πληροφορικής, του ηλεκτρονικού επιχειρείν και στον ευρύτερο τεχνολογικό τομέα, καθώς και η ανάδειξη του δυναμικού προς επιχειρηματική αξιοποίηση που υπάρχει στα ελληνικά Πανεπιστήμια και τα Ερευνητικά Κέντρα.
Το Fund συνεργάζεται στενά με τις υπάρχουσες δομές στήριξης της επιχειρηματικότητας (πανεπιστημιακά κέντρα επιχειρηματικότητας, θερμοκοιτίδες κλπ.) σε όλη την Ελλάδα στην αναζήτηση καινοτόμων νεοφυών επιχειρήσεων ή επιχειρηματικών ιδεών που βρίσκονται σε υψηλό επίπεδο τεχνολογικής ετοιμότητας.
Το Uni.Fund δημιουργήθηκε μέσω του Υπερταμείου Επιχειρηματικών Συμμετοχών (EquiFund), μια επενδυτική πρωτοβουλία του Ελληνικού Κράτους και του European Investment Fund (EIF). Στο κεφάλαιο που διαχειρίζεται το Uni.Fund, εκτός από το ΕquiFund, συμμετέχει η ομάδα διαχείρισης του fund, η Εθνική Τράπεζα, η Eurobank, ο όμιλος VivaWallet, το Ίδρυμα Ωνάση, καθώς και ιδιώτες επενδυτές.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!