Παρά τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν παγκοσμίως από την πανδημία, την εμπόλεμη κατάσταση στην Ουκρανία και την ενεργειακή κρίση, η «alfa Αθανάσιος Δ. Κουκουτάρης ΑΕΒΕ» (alfa pastry) κατάφερε να αντιμετωπίσει την κρίση κλείνοντας το 2022 με ρυθμό ανάπτυξης περίπου 27% (και 17% σε όγκο) και να δημιουργήσει 50 επιπλέον νέες θέσεις εργασίας.
Σε ό,τι αφορά το αναπτυξιακό κομμάτι, η alfa, έχοντας ολοκληρώσει επενδύσεις ύψους €9 εκατ. τα τελευταία χρόνια, υλοποιεί εντός της επόμενης τριετίας ένα νέο επενδυτικό πλάνο €10 εκατ. που αφορά σε:
- νέο σύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό
- νέες γραμμές παραγωγής και επέκταση των υφιστάμενων γραμμών στο εργοστάσιο στην Κοζάνη
- νέα κέντρα διανομής
►Διαβάστε επίσης: Air fryer: Κερδίζουν έδαφος λόγω πληθωρισμού οι «φούρνοι μικροκυμάτων» της νέας εποχής
Νέα προϊόντα
Η ενίσχυση της παραγωγικής δυναμικής θα αποτελέσει τη βάση για νέα προϊόντα και κατηγορίες το επόμενο διάστημα, καθώς η alfa pastry συνεχίζει να επενδύει στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων που βασίζοντας σε νέες τεχνολογίες, τόσο συνταγολογικά, όσο και σε επίπεδο know how.
Στην τελευταία έκθεση Artoza, η εταιρεία παρουσίασε δύο νέες προϊόντικές κατηγορίες, οι οποίες αποτελούν καινοτόμα προϊόντα που θα είναι διαθέσιμα για το HoReCa και το retail.
Πρόκειται για τα:
- Pizza roll, που κυκλοφορούν σε δύο γεύσεις, margarita και μεσογειακό με φέτα, ντομάτα, ελιά και ρίγανη
- Γεμιστά κουλούρια με ζύμη μπριός, με γεμίσεις cream creese με γαλοπούλα και μπείκον - κίτρινα τυριά
Επιπλέον, παρουσίασε κουλούρι με ζύμη μπριός, με κοτόπουλο και γραβιέρα Νάξου
Άνοιξε την κατηγορία των muffins
Θυμίζουμε ότι τον περασμένο Νοέμβριο η εταιρεία συνεργάστηκε με την Ferrero, ανοίγοντας μια νέα προϊοντική κατηγορία, αυτήν των muffins, λανσάροντας τα muffins με Nutella. Πρόκειται για ένα νέο προϊόν, το οποίο είναι έτοιμο, ψημένο και χρειάζεται μόνο απόψυξη για κατανάλωση. Με τη συνεργασία αυτή, η Ferrero πραγματοποιεί την είσοδό της στον τομέα των κατεψυγμένων τροφίμων.
Το δίκτυο υπηρεσιών εστίασης της alfa pastry περιλαμβάνει 7 κέντρα διανομής σε όλη την Ελλάδα, από τα οποία το κεντρικό βρίσκεται στη Δυτική Μακεδονία, με υποκαταστήματα σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Ιωάννινα, Κέρκυρα και Πάτρα, καθώς και 40 συνεργαζόμενους χονδρεμπόρους σε όλη την Ελλάδα.
Η εταιρεία διαθέτει πάνω από 90 κωδικούς horeca, σε περισσότερα από 6.000 σημεία πώλησης, όπως αρτοποιεία, café & take away, ξενοδοχεία, κυλικεία και πολλά άλλα.
►Διαβάστε επίσης: Μανδρέκας: Στο RRF επένδυση 3,573 εκατ. – Νέα προϊόντα και άνοιγμα στη Μ. Ανατολή
Μερίδιο 32% για τις εξαγωγές
Ανοδικά έκλεισε το 2022 και για το τμήμα εξαγωγών, οι οποίες την προηγούμενη χρήση αντιπροσώπευαν το 32% του συνολικού κύκλου εργασιών.
Τα προϊόντα της alfa εξάγονται σε 35 χώρες, με το Ισραήλ να αποτελεί τη νέα προσθήκη, με branded προϊόν και μια αγορά που εμφανίζει σημαντικές προοπτικές. Φέτος η alfa θα επιδιώξει να αναπτύξει τις υπάρχουσες συνεργασίες στο δίκτυο των 35 χωρών.
►Διαβάστε επίσης: Σκλαβενίτης: Γιατί προχώρησε στην εξαγορά της AS Αγορά - Τα σχέδια του κορυφαίου retailer
Στις σκέψεις νέο logistics center
Αξίζει να αναφέρουμε ότι η εταιρεία βλέπει προοπτική για τη δημιουργία νέου logistics center στην Δυτική Μακεδονία, στηρίζοντας την τοπική κοινωνία που έχει πληγεί αρκετά. Μέχρι στιγμής διαθέτει υποκαταστήματα σε:
- Αθήνα
- Κρήτη
- Πάτρα
- Γιάννενα
- Κέρκυρα
- Θεσσαλονίκη
- Κοζάνη