Πριν από 15 χρόνια οι David Baszucki και Erik Cassel δημιούργησαν μία πλατφόρμα παιχνιδιών, την οποία σήμερα χρησιμοποιούν πάνω από το 50% των παιδιών στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Στις αρχές του 2020 από τα 4 δισ., η αξία της ανήλθε στα 30 δισ. δολάρια, μέσα σε μόλις 12 μήνες, κυρίως εξαιτίας της πανδημίας της νόσου Covid-19 και των περιοριστικών μέτρων στις μετακινήσεις των πολιτών που θέσπισαν οι κυβερνήσεις των κρατών, για την αντιμετώπισή της. Με βάση τις τελευταίες αναθεωρημένες προβλέψεις, τα ετήσια έσοδα εκτιμάται ότι θα ξεπεράσουν το ποσό των 500 εκατ. δολαρίων.
Το ίδιο έτος οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες της αυξήθηκαν κατά 35 εκατ., αφού σημείωσαν υψηλό ρεκόρ φθάνοντας τους 150 εκατ.
Η Roblox, έχει αναδειχθεί στη δημοφιλέστερη εταιρεία video games της αμερικανικής τεχνολογικής κοινότητας. Στη συγκεκριμένη πλατφόρμα οι χρήστες μπορούν να παίζουν εξ αποστάσεως με πολλούς φίλους τους παιχνίδια, τα οποία έχουν στο επίκεντρο όχι μόνο την πλοκή, αλλά και τη διάδραση.
Η ειδοποιός διαφορά της πλατφόρμας συνίσταται στο Roblox Studio, εκεί οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν και το δικό τους παιχνίδι. Ειδικότερα, τα περισσότερα παιχνίδια της πλατφόρμας είναι επιστημονικής φαντασίας, δράσης, προσομοίωσης, αλλά και στρατηγικής. Αξίζει να σημειωθεί πως μόνο κατά την περίοδο του lockdown, η χρήση της πλατφόρμας εκτινάχθηκε κατά 40%.
Με την είσοδό της στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, η Roblox, συγκέντρωσε 520 εκατ. δολάρια. Σύμφωνα με την επενδυτική εταιρεία Altimeter Capital, η αξία της Roblox κυμαίνεται σε 29,5 δισ. δολάρια και είναι περίπου οκτώ φορές μεγαλύτερη από αυτή που είχε τον Φεβρουάριο του 2020, όταν εμφανίστηκε στην Ευρώπη το πρώτο κρούσμα του νέου κορονοϊού.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!