Να αποτελέσει έναν πολύ σημαντικό παίκτη στην αγορά καφέ της Ελλάδας στοχεύει η Coca Cola 3Ε με όχημα τα δύο coffee brands της: τα Costa Coffee αλλά και το Caffè Vergnano, που μπήκε στο portfolio της τον Απρίλιο του 2022.
Κατά τη διάρκεια του επίσημου launch του ιταλικού brand που πραγματοποιήθηκε χτες, παρουσία της CEO της Caffè Vergnano, Carolina Vergnano, η γενική διευθύντρια της Coca-Cola 3Ε για Ελλάδα και Κύπρο Μαρία Αναργύρου – Νίκολιτς ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «η κατηγορία του καφέ είναι πολύ σημαντική για την Coca Cola 3E και έχουμε dual strategy για διείσδυση στην αγορά ειδικά στο κομμάτι του premiumization. Προχωράμε και με τα δύο μας brands, που έχουν μεν διαφορετικό προφίλ, ωστόσο συμπληρώνουν τις επιλογές που δίνει η εταιρεία στους πελάτες και τους συνεργάτες της, διατηρώντας τις υψηλές αξίες ποιότητας και παράδοσης αλλά με διαφορετικό χαρακτήρα. Είμαστε full committed στην κατηγορία».
Συμπλήρωσε δε λέγοντας στο συνολικό επενδυτικό πλάνο των €75 εκατ. που ανακοίνωσε η εταιρεία τον Οκτώβριο για τη διετία 2022-2023, δεν περιλαμβάνεται η επένδυση για την ανάπτυξη του Caffè Vergnano.
►Διαβάστε και: RoloPack: H εταιρεία-«μήλο της έριδος» στη διαμάχη Πειραιώς - Ηλιόπουλου στη MIG
Από την πλευρά της η Carolina Vergnano, Διευθύνουσα Σύμβουλος της ιστορικής ιταλικής εταιρείας καφέ με ιστορία άνω των 140 ετών σημείωσε ότι «η ελληνική αγορά ήταν πάντα πολύ σημαντική και αγαπητή σε εμάς. Τώρα, χάρη στη συνεργασία με την Coca-Cola 3Ε, αισθανόμαστε ισχυρότεροι σε σχέση με τις αναπτυξιακές μας φιλοδοξίες. Συνδυάζοντας την εμπειρία, το δίκτυο και την τεχνογνωσία της Coca-Cola 3Ε, με την κληρονομιά του καφέ, τα διακεκριμένα προϊόντα και τη βαθιά γνώση του κλάδου, συνθέτουμε τα κατάλληλα εφόδια για να επιταχύνουμε την επέκτασή μας και να φέρουμε τον αυθεντικό espresso μας στους Ελληνες καταναλωτές».
Οι στόχοι για την κατηγορία του καφέ
Η Coca-Cola 3Ε θα επικεντρωθεί στην στρατηγική ανάπτυξη των δύο υπαρχόντων brands του καφέ. Επιπλέον, θα δοθεί έμφαση και στην κατηγορία του espresso που αποτελεί μια αναπτυσσόμενη κατηγορία για την ελληνική αγορά. Σημειώνεται ότι τo μερίδιο της Costa Coffee στο retail είναι 5,5% στις κάψουλες και πάνω από 8% στον αλεσμένο καφέ και στόχος είναι να φτάσει στο 10%, ενώ δεν υπάρχουν ακόμα ανακοινώσιμα στοιχεία για το Caffè Vergnano.
Η Coffee, Pr. Spirits και Snacks Business Director της Coca-Cola 3Ε, Αθηνά Ποπώφ τόνισε ότι στο διάστημα που το brand είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά έχει καταφέρει να τοποθετηθεί σε 100 σημεία, ενώ υπάρχει 5ετές πλάνο περαιτέρω επέκτασης του δικτύου.
Συγκεκριμένα, στόχος είναι, εντός του 2023 τα 100 να γίνουν 300 και μέχρι το τέλος της πενταετίας το δίκτυο να αριθμεί συνολικά περίπου 1.000 σημεία.
Εστίαση στο HoReCa
Ο Caffè Vergnano διατίθεται αποκλειστικά σε καταστήματα HoReCa, σε πανελλαδικό επίπεδο, διαθέτοντας ένα ολοκληρωμένο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο σε μορφή κόκκων και συνολικά 6 blends espresso.
Συγκεκριμένα κυκλοφορεί σε δύο διαθέσιμες γκάμες:
- την 1882 Line σε συσκευασίες 100% R-PET 2.5kg
- την Classic Line με 4 κωδικούς σε συσκευασία 1kg
Η κα. Πωπώφ πρόσθεσε ότι το Caffè Vergnano θα μπει στο retail αργότερα. «Χρειαζόμαστε χρόνο να στήσουμε την παρουσία μας στο HoReCa, κανάλι το οποίο αποτελεί βασική προτεραιότητα στρατηγικής ανάπτυξης. Αξιοποιώντας τις εμπορικές μας δυνατότητες και την τεχνογνωσία μας για άριστη ενεργοποίηση στα σημεία πώλησης, επιθυμούμε να είναι το κορυφαίο brand ιταλικού espresso που προτιμούν οι πελάτες και οι καταναλωτές μας στον κλάδο HoReCa», επισήμανε.
►Διαβάστε και: Φαρμακευτική κάνναβη: Το νέο project της Παραμυθιάς και οι Γερμανοί που επενδύουν €10 εκατ.
Από την πλευρά της, η κα. Αναργύρου – Νίκολιτς συμπλήρωσε ότι η ελληνική αγορά HoReCa εμφάνισε ανθεκτικότητα κατά τη διάρκεια της πανδημίας και συνεχίζει να μεγαλώνει, να αλλάζει και να εξελίσσεται. Η εταιρεία πραγματοποιεί εξειδικευμένα σεμινάρια στους συνεργάτες της προκειμένου να περάσουν την εμπειρία του Caffè Vergnano στους καταναλωτές. Εξάλλου η εκπαίδευση είναι βασικός πυλώνας ανάπτυξης της εταιρείας με τον ιδιοκτήτη να έχει ιδρύσει την Ακαδημία Vergnano στο παλιό αρχοντικό της εταιρείας στην Ιταλία.
Εξετάζει ευκαιρίες
Θυμίζουμε ότι ο Caffè Vergnano πέρασε στο portfolio της Coca-Cola 3Ε τον Ιούνιο του 2021, με την τελευταία να μπαίνει στο μετοχικό της ιταλικής εξαγοράζοντας το 30%. Η συνεργασία ξεκίνησε επίσημα τον Ιανουάριο του 2022, λανσάροντας τον καφέ σε 12 αγορές, μεταξύ των οποίων Βουλγαρία, Σερβία, Μοντενέγκρο, Ιρλανδία, Πολωνία, Τσεχία και Σλοβακία.
Σύμφωνα με τον Coffee Business Director της Coca-Cola HBC Πρόδρομο Νικολαΐδη, για την ώρα δεν υπάρχει συγκεκριμένο πλάνο για την επέκταση της τοποθέτησης του Caffè Vergnano σε νέες αγορές. «Προχωράμε με βάση τις ευκαιρίες και την πρόοδο και τις ευκαιρίες που εντοπίζουμε», είπε, συμπληρώνοντας ότι δεν είναι στα πλάνα η περαιτέρω αύξηση της μετοχικής συμμετοχής στην Caffè Vergnano.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!