Αντίστροφη μέτρηση έχει ξεκινήσει για την υπογραφή του έργου για τη Μαρίνα Ναυπλίου. Ο διαγωνισμός που πραγματοποιείται με τη μέθοδο ΣΔΙΤ, είναι πλέον στο προσυμβατικό του στάδιο καθώς η σύμβαση βρίσκεται προς έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο και στη συνέχεια θα υπογραφεί. Ανάδοχος είναι η εταιρεία ΤΕΚΑΛ.
Αναθέτουσα Αρχή του έργου είναι η Περιφέρεια Πελοποννήσου. Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη ΣΔΙΤ για Μαρίνα στη χώρα από Περιφέρεια.
Το αντικείμενο αφορά στη μελέτη, χρηματοδότηση, κατασκευή, λειτουργία, τεχνική διαχείριση και εκμετάλλευση της νέας μαρίνας στο Ναύπλιο. Η διάρκεια της σύμβασης ανέρχεται σε 40 έτη εκ των οποίων τα τρία πρώτα αφορούν στην κατασκευή των απαραίτητων έργων και υποδομών.
Τι πρόκειται να κατασκευαστεί
Η μαρίνα πρόκειται να κατασκευαστεί σε μια αβαθή θαλάσσια περιοχή, εσωτερικά του υπάρχοντος αντιπροσαμμωτικού μώλου του λιμένα, στο βορειοδυτικό άκρο της θαλάσσιας περιοχής που ορίζεται από το λιμένα της πόλης, τη νησίδα Μπούρτζι και τον αντιπροσαμμωτικό μώλο.
►Διαβάστε και: Νέο έργο ΣΔΙΤ για φοιτητικές εστίες στο πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Η θέση του έργου αποτελεί σημαντικό τμήμα της πόλης, καθώς γειτνιάζει άμεσα με έκταση κοινόχρηστου πάρκου, με το λιμένα του Ναυπλίου και τον σιδηροδρομικό σταθμό.
Στο κεντρικό τμήμα της λειτουργίας της Μαρίνας, όπου προβλέπεται να διαμορφωθούν οι βασικές κτιριακές υποδομές, με μέγιστο συνολικό επιτρεπόμενο εμβαδόν 2.040 m² πρόκειται να χωροθετηθούν εγκαταστάσεις εστίασης, αναψυχής, εμπορικά καταστήματα, καταστήματα ναυτιλιακών ειδών, ναυτικός όμιλος, σούπερ μάρκετ, καθώς επίσης και τα γραφεία διοίκησης και ο πύργος ελέγχου.
►Διαβάστε και: Εργα - ΣΔΙΤ: Δυνατές συμμετοχές στον διαγωνισμό για το Μιναγιώτικο Φράγμα
Το συγκεκριμένο έργο, ειδικότερα, αφορά στην κατασκευή των υποδομών, τόσο της θαλάσσιας, όσο και της χερσαίας, ζώνης του τουριστικού λιμένα Ναυπλίου, καθώς επίσης τη λειτουργία και διαχείριση των θέσεων ελλιμενισμού μόνιμων και διερχόμενων σκαφών, των βασικών και πρόσθετων υπηρεσιών των εμπορικών χρήσεων που θα αναπτυχθούν στην χερσαία περιοχή, καθώς και του αντίστοιχου χώρου στάθμευσης.
►Διαβάστε και: Αρχές του 2023 υπογράφεται η σύμβαση ΣΔΙΤ για τον άξονα Καλαμάτα - Πύλος - Μεθώνη
Στο κατασκευαστικό μέρος περιλαμβάνονται, συγκεκριμένα, πάσης φύσεως λιμενικά έργα και τυχόν βυθοκορήσεις, οι απαραίτητες προσχώσεις του θαλάσσιου χώρου (παράλιου και χερσαίου) για τη διαμόρφωση της χερσαίας ζώνης, καθώς και οι πάσης φύσεως κτηριακές εγκαταστάσεις και διαμορφώσεις του περιβάλλοντα χώρου για δραστηριότητες υποστήριξης της μαρίνας, όπως η τουριστική της αξιοποίηση, καθώς και υποστήριξης συναφών με αυτή δραστηριοτήτων όπως η χερσαία απόθεση και συντήρηση σκαφών, αλλά και λοιπών εμπορικών δραστηριοτήτων.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!