Ανάπτυξη της τάξης του 30% αναμένει για τη φετινή χρονιά η διοίκηση της Tottis Bingo. Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση διαχείρισης, η ανάπτυξη των εσόδων θα προέλθει από δύο παράγοντες: Ο πρώτος είναι από τις ανατιμήσεις των προϊόντων της λόγω αύξησης του κόστους των πρώτων υλών και ο δεύτερος από την ποσοτική αύξηση λόγω ενίσχυσης της συμμετοχής του Private Label (PL).
Αξίζει να αναφερθεί ότι η περσινή χρονιά έκλεισε με ανάπτυξη 7,23%, με τον τζίρο της εταιρείας να αγγίζει τα 67 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο, το περιθώριο μικτού κέρδους μειώθηκε στο 18,11% από 20,01% το 2020, λόγω της αύξησης του κόστους ενέργειας αλλά και της ανατίμησης των πρώτων υλών και του κόστους παραγωγής.
Επίσης τα κέρδη προ φόρων ενισχύθηκαν οριακά (0,5%), στις 605,7 χιλ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη σε ποσοστό 27,84%, στις 473 χιλ. ευρώ.
Στο 41% το μερίδιό της στην γκοφρέτα
Στον τομέα της γκοφρέτας -ο οποίος αποτελεί την κυριότερη πηγή εσόδων της εταιρείας- το μερίδιο της Tottis-Bingo ενισχύθηκε ελαφρώς, στο 41,1% από 40,9% σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen.
Σημειώνεται ότι, «ο έντονος ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών του κλάδου για τη διεκδίκηση υψηλότερων μεριδίων αγοράς, κυρίως μέσω εκτεταμένων προωθητικών ενεργειών προς τον καταναλωτή, οδηγεί σε περαιτέρω πιέσεις των οικονομικών στοιχείων της πλειονότητας των εταιρειών».
Η διοίκηση της Tottis-Bingo εκτιμά ότι «η εξομάλυνση στον χώρο του λιανεμπορίου, αλλά και οι προσδοκίες για αύξηση του τουρισμού τα επόμενα χρόνια, δύνανται να δημιουργήσουν θετικές προοπτικές για την ανάπτυξη των πωλήσεων της εταιρείας».
Οι νέες αγορές
Αντιλαμβανόμενη την οικονομική πίεση στην εγχώρια οικονομία, η εταιρεία στρατηγικά έχει επιλέξει την έντονη και ταχεία ανάπτυξη προς χώρες του εξωτερικού.
Η εταιρεία την διετία 2019-2020 πραγματοποίησε εξαγωγές προς Κίνα, Αραβικές Χώρες και Νότια Κορέα, ενώ πέρυσι έκανε πωλήσεις στην Λατινική Αμερική (Χιλή, Περού).
Για τη φετινή χρονιά αναμένεται μεγαλύτερη ανάπτυξη στις Αραβικές Χώρες του Κόλπου με νέα προϊόντα και νέες συμφωνίες.
Leader στο PL
Η εταιρεία συνεχίζει την δυναμική της ανάπτυξη στην κατηγορία των private label, όπου είναι leader στην Ελλάδα, δημιουργώντας νέες συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Σε προϊοντικό επίπεδο, η εταιρεία λάνσαρε φέτος τη νέα σειρά Amaretti 40% Less Sugar για τους λάτρεις της ισορροπημένης διατροφής.
Το προφίλ της εταιρείας
Η εταιρεία δραστηριοποιείται στον ευρύτερο κλάδο του λιανικού και χονδρικού εμπορίου γκοφρέτας, σοκολάτας και ειδών ζαχαροπλαστικής.
Κύρια αντικείμενά δραστηριότητας της αποτελούν η παραγωγή και διάθεση σοκολάτας-γκοφρέτας, κρουασάν, αρτοσκευασμάτων και συναφών ειδών.
Η διάθεση των προϊόντων πραγματοποιείται από ευρύ πανελλαδικό δίκτυο πωλήσεων, αποτελούμενο από σούπερ μάρκετ και μικρά σημεία. Επίσης, πραγματοποιούνται εξαγωγές σε περισσότερες από 25 χώρες.
Η έδρα της εταιρείας και η κύρια παραγωγική μονάδα της βρίσκεται στον Γέρακα Αττικής. Επιπλέον, στην Θεσσαλονίκη λειτουργεί υποκατάστημα για την εξυπηρέτηση της αγοράς της Βόρειας Ελλάδας.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!